Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Uvedení nového výrobku na trh
Pospíšilová, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Torová, Kateřina (oponent)
Práce se zabývá uvedením nového výrobku na trh. Jedná se o mražený výrobek, zmrzlinu, která byla uvedena pod značkou Míša. V teoretické části shrnuje výklad pojmů a významných okruhů, které spadají do kompetence této práce. Jedná se o řízení značky, marketingové plánování a marketingový mix. V praktické části je proveden kvalitativní výzkum, který je uskutečněn na vzorku 12 respondentů. Cílem práce je analýza motivace, potřeb, zvyklostí a přání kupujících při nákupu zmrzliny a zhodnocení významu tradiční značky pro tvorbu kupního rozhodnutí prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.