Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Český trh digitálních agentur: Případová studie Nydrle Digital
Vondráková, Tereza ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Autorka se bude v diplomové práci zabývat popisem trhu specializovaných reklamních agentur, jejichž hlavní činností je tvorba digitálních, online a mobilních kreativních řešení. Teoretická část práce bude věnována teoretickým východiskům pro tvorbu reklamní kampaně a roli reklamních agentur v celém procesu. Významnou část práce pak bude tvořit vývoj digitálního marketingu a jeho jednotlivých nástrojů, které se aktuálně používají pro digitálně-kreativní reklamní koncepty. Autorka se také bude věnovat vývojům reklamních investic na internetu a proměně struktury marketingových rozpočtů zadavatelů. V praktické části autorka popíše světové trendy v oblasti digitálních agentur s důrazem na jejich odraz v České republice. Součástí práce bude i přehled aktivních digitálních agentur a sdružení či asociací, které se zabývají internetovou reklamou. Popsané trendy pak autorka představí na vybrané společnosti (Nydrle Digital). Zaměří se na konkrétní aktivity, které v oblasti digitálního prostředí agentura podniká. Pro zpracování praktické části povede rozhovory s tvůrci jednotlivých kampaní a popíše vybrané případové studie, které dokládají jednotlivé dílčí činnosti společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.