Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

The Influence of Corporate Social Responsibility on Consumer Behaviour
Iľková, Zuzana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Konceptu společenské odpovědnosti firem je věnováno hodně literatury, avšak jeho dopad na zákazníky je v této literatuře opomíjený. Tato diplomová práce si klade za cíl na základě odborné literatury, zahraničních empirických výzkumů a vlastního výzkumu zhodnotit vliv CSR na nákupní chování spotřebitelů, a to přes povědomí o pojmu společenská odpovědnost firem, jejích konkrétních aktivitách a vnímání a hodnocení těchto aktivit zákazníky. Popisuje rovněž faktory, které mají vliv na její zahrnování mezi kritéria při nakupování. Pokusí se tak odpovědět na otázku jestli je CSR braná spotřebiteli do úvahy při jejich nákupním rozhodování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.