Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Návrh marketingové strategie Černého divadla JIřího Srnce na německém trhu
Kervitcerová, Anežka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Goščíková, Romana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě analýzy stávajícího komunikačního mixu uplatňovaného Černým divadlem Jiřího Srnce navrhnout jeho vylepšení do budoucna. Nová marketingová strategie divadla bude s ohledem na stanovené marketingové cíle rozpracována do všech součástí marketingového mixu. Práci tvoří 6 kapitol zabývajících se teoretickými poznatky z oboru marketingu a jejich aplikací v praktické rovině.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.