Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Médiokracie - politická komunikace v době masových médií
Švejcarová, Pavla ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Dvořáková, Vladimíra (oponent)
Práce analyzuje využívání sociální sítě Facebook v období před předčasnými volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, které se konaly na podzim v roce 2013. Práce vymezuje a definuje základní pojmy politického marketingu, politické komunikace a její nové, moderní formy spojené s fungováním internetu a sociálních sítí. V analytické části jsou zkoumány facebookové profily vybraných, následně parlamentních, stran. Práce je doplněna scany profilů, grafy a tabulkami, které mají za cíl usnadnit pochopení analýzy. Analýza pracuje s daty z výročních zpráv stran, z publikace Institutu politického marketingu a především z vlastních výzkumných rozhovorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.