Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Marketingová komunikace na trhu osobních automobilů
Titl, Marek ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem této diplomové práce je charakterizovat a analyzovat podobu tiskové reklamy na osobní automobily v celostátním týdeníku. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část shrnuje základní teoretická východiska -- jako jsou obsah a funkce reklamy, mediatypy a jejich charakteristiky, značky a referenční skupiny. V praktické části nejprve popisuji postup provedení obsahové analýzy a charakterizuji analyzovaný týdeník Reflex. V rámci následujících analýz dat získaných z obsahové analýzy odkrývám a popisuji, jaké prvky jsou v tiskové reklamě zdůrazněny, do jaké míry automobilky využívají referenčních skupin, či jaké barvy automobilů jsou nejvíce uplatňovány. Analyzuji i texty a klíčová slova uváděná v inzerátech. Následuje srovnání inzerátů mezi lety 2003, 2008 a 2013. V závěru práce zodpovídám výzkumné otázky, shrnuji nejdůležitější poznatky z provedených analýz a uvádím marketingová doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.