Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Nové trendy v internetovém marketingu
Halířová, Jana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Práce analyzuje současný potenciál Internetu jako marketingového nástroje. Snaží se poukázat na segmenty uživatelů, kteří v současnosti Internet používají a na růstovou tendenci jejich celkového počtu. Dále jsou analyzovány současné nástroje, které se v Internetovém marketingu aktivně využívají a na bázi predikce známého marketingového odborníka L. Chase jsou odvozeny trendy, jež budou v nejbližší době určující právě v oblasti internetového marketingu. V závěru jsou dosažené poznatky aplikovány na internetové aktivity společnosti EUROLINES Česká republika, spol. s r.o.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.