Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Vliv médií na chování a prožívání jednotlivců i skupiny v době hospodářské krize
Pikman, Oxana ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tato bakalářská práce je věnovaná vlivu médií na chování a prožívání člověka v době hospodářské krize. Cílem této práce je zjistit, jaké mediální produkty nejvíce ovlivňují psychiku a chování jedince, proč se člověk nechce vyhnout působení médií a jaké perspektivy má v součastné době již po ukončení hospodářské krize. Teoretická část se zabývá základními problémy fungování masových medií a její role ve společnosti na příkladu takových mediálních produktů jako zprávy, reklama a propaganda. V praktické části je ověření pravdivosti stanovených hypotéz, které jsou definované v teoretické části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.