Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Mobilní marketing
Rathouský, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se věnuje charakteristice současných možností mobilního marketingu, představení jeho formy a analýze využití mobilních aplikací na českém trhu. Na základě provedených analýz je posouzeno využití mobilní aplikace, která slouží jako agregát restaurací pro rozvoz jejich jídel. Pomocí vlastního výzkumu práce identifikuje postoje provozovatelů restaurací k využití mobilních aplikací, analyzuje marketingovou komunikaci uvnitř mobilní aplikace na základě její úspěšnosti v porovnání s konvenčními marketingovými nástroji a formuluje návrhy a doporučení pro další rozvoj této mobilní aplikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.