Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Marketing služeb lázeňského zařízení
Vaňková, Lucie ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Frková, Ludmila (oponent)
V mé diplomové práci se zaměřuji na význam uplatnění marketingu prostřednictvím analýzy marketingových činností lázeňského hotelu nacházejícího se v dynamickém konkurenčním prostředí. V první kapitole práce popisuji teoretické východisko marketingových činností v odvětví lázeňských služeb vedoucí k úspěšnému působení podnikatelského subjektu na trhu. V další kapitole je provedena analýza nástrojů marketingového mixu, analýzy vnitřního a vnějšího prostředí subjektu a následné zhodnocení postavení podnikatelského subjektu vůči konkurenčním subjektům na praktickém příkladě. Pro tvorbu této kapitoly využívám zejména interních zdrojů lázeňského zařízení, které mi byly poskytnuty zástupcem marketingového oddělení společnosti. Závěrečná kapitola práce zahrnuje zhodnocení provedených analýz marketingové činnosti společnosti vůči teoretickým poznatkům marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.