Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Analýza internetového marketingu a hodnocení jeho úspěšnosti na příkladu automobilové společnosti
Rouček, Aleš ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
V posledních dvou letech byl nejen český trh s novými vozy značně potlačen světovou ekonomickou krizí. Zejména v této době bylo nezbytné pro přežití využívání všech možných nástrojů, které mohly napomoci udržení prodeje. Tato diplomová práce si klade za cíl kompletně zmapovat stále se rozvíjející internetový marketing, a to jak z pohledu samotné tvorby kampaní, teorie reklamy na internetu, tak praktických zkušeností, které byly a v průběhu psaní práce ještě budou reálně ozkoušeny a vyhodnoceny. Součástí práce bude analýza jednotlivých konkurenčních kampaní a vyhodnocení jejich úspěšnosti, na základě čehož se dostaneme ke srovnání teoretické a reálné roviny účinnosti kampaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.