Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Sociální média z pohledu korporace
Pluháček, Petr ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá pohledem korporace na sociální média. Seznamuje s vývojem webu a konceptu webu 2.0, na který sociální média přímo navazují. Definuje sociální média a charakterizuje jejich významné zástupce. Zároveň práce vymezuje účelové pojetí korporace jako institut, který využívá sociální média ke generování zisku. Toto využití je rozděleno do pěti rozměrů: budování značky, péče o zákazníka, obchod, lidské zdroje a společenská odpovědnost. Teoretické poznatky jsou pak aplikovány na kombinovaný výzkum zaměřený na konkrétní korporaci -- Vodafone Czech Republic. Ta je analyzována z pohledu pěti klíčových rozměrů korporace v sociálních médiích, ale předmětem analýz jsou i dílčí aktivity společnosti na sociálních médiích -- analýza sentimentu online diskusí, analýza angažovanosti na Facebooku a rozbor key influencers na Twitteru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.