Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Co-branding platebních karet
Přikryl, Jiří ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kolman, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi a využitím co-brandingu u finančních institucí. Zaměřuje se především na co-brandované platební karty, s cílem rozebrat současnou situaci na trhu těchto produktů v České republice a nastínit potencionální nové možnosti jeho využití. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti brandingu, též co-brandingu, který z něj vychází, a základní informace k platebním kartám, jako produktu, na který je tato marketingová metoda uplatňována. V praktické části je popsán vývoj počtu kreditních karet v České republice v závislosti na ostatních vydaných kartách, jsou rozebrány nabízené co-brandované kreditní karty s ohledem na přínos pro banku, partnera i spotřebitele a nastíněny nové potencionální možnosti využití co-brandingu u finančních institucí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.