|
Výrobní proces klimatizační hadice
Thurnvald, Jan ; Videcká, Zdeňka (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá kvalitou výroby klimatizační hadice ve vybrané společnosti. Práce se zaměřuje na koupi nového stroje pro proces kartáčování a výhodností této investice. Práce se dělí do třech částí, kdy první se věnuje teoretickému podkladu pro práci. Druhá, analytická část, dopodrobna rozebírá proces výroby a problémy v rámci kvality, které během výroby mohou nastat. A poslední část je návrhová, kde dochází k návrhu koupě nového stroje a zkoumání výhodnosti téhle investice.
|
| |
| |
|
Koncept procesu objednávek zákaznických nástrojů
Jedličková, Jana ; Karásková, Marcela (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na popis a analýzu procesu objednávek zákaznických nástrojů v podniku Mubea. Teoretická část je zaměřena na procesy, jejich zlepšování, popis a analýzu. V rámci praktické části jsou specifikovány kroky, ze kterých se proces skládá a jeho nedostatky. Výstupem je návrh zlepšení procesu a zhodnocení přínosů navrhovaných změn.
|
|
Procesy v řízení projektů
Hub, Filip ; Tomek, Martin (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na procesy řízení projektů v podniku Bosch Rexroth. Práce se zabývá analýzou průběhu vybrané zakázky v podniku a následným srovnáním s interní podnikovou směrnicí, která definuje procesní engineering produktu. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje teoretickým východiskům práce. Druhá část je analytická, obsahující data o standardizovaném průběhu zakázky dle směrnice a reálném průběhu vybrané zakázky v podniku. Tato data byla získána prostřednictvím nestandardizovaného pozorování, polostrukturovaných rozhovorů s projektovým manažerem, doplněna údaji z informačního systému a interních podnikových dokumentů. Závěrečná část je návrhová a obsahuje návrhy na zlepšení na úrovni dílčích podnikových procesů.
|
|
Koncept procesu objednávek zákaznických nástrojů
Jedličková, Jana ; Karásková, Marcela (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na popis a analýzu procesu objednávek zákaznických nástrojů v podniku Mubea. Teoretická část je zaměřena na procesy, jejich zlepšování, popis a analýzu. V rámci praktické části jsou specifikovány kroky, ze kterých se proces skládá a jeho nedostatky. Výstupem je návrh zlepšení procesu a zhodnocení přínosů navrhovaných změn.
|
|
Řízení procesů obchodního oddělení ČZ a.s.
URBÁNEK, Milan
Cílem práce je popis vybraných procesů v podniku se zaměřením na navržení a implementaci nového systému řízení zakázek s využitím metod a postupů procesního řízení. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů používaných v procesním řízení a jejich popis z různých úhlů pohledu. Nástin historie procesního řízení nabídl pohled na osobnosti a společnosti, jež hráli hlavní roli ve formování procesního řízení a tedy i na jeho dnešní podobu. Další podkapitoly teoretické části se zabývají zlepšováním procesů a zaváděním procesního řízení. Zahrnuty jsou metody Kaizen, TOC, Lean, Six Sigma a reengineering. V závěru teoretické části je popsáno mapování procesů. Teoretické poznatky byly posléze aplikovány v praktické části. Nejprve je představena společnost ČZ a.s. včetně stručné historie. Hlavní částí této práce je však popis a mapování podnikových procesů se zaměřením na řízení zakázek v obchodním oddělení Divize Nástrojárna. Výsledkem této práce je popis procesu řízení zakázek, jeho zmapování a navržení změn v daném procesu, jež by měly vést ke zlepšování spokojenosti zákazníků, lepší administrativní přehlednosti a zlepšení dodržování termínů zakázek.
|
| |
| |
|
Projektové řízení ve společnosti Aero Vodochody Aerospace a.s.
Košťálová, Markéta ; Bartoška, Jan (vedoucí práce) ; Křečková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá projektovým řízením se zaměřením na zlepšování podnikových procesů. Je v ní představena metodika projektového řízení ve společnosti a dále zkoumán jeden z procesů, které v rámci projektového řízení ve společnosti probíhají, kterým je proces implementace konstrukčních změn na již dodaných produktech. Protože tento proces není v žádných interních dokumentech popsán, je vytvořen jeho procesní model, na kterém jsou demonstrována jeho slabá místa. S využitím získaných znalostí jsou pak tato slabá místa odstraněna vytvořením nového optimalizovaného procesního modelu.
|