Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zabezpečení a organizace plavecké výuky v rámci činnosti skautských oddílů v České republice
Silná, Pavla ; Hubená, Kristýna (vedoucí práce) ; Miler, Tomáš (oponent)
Název: Zabezpečení a organizace plavecké výuky v rámci činnosti skautských oddílů v České republice Cíle: Cílem práce je zmapovat zabezpečení a organizaci plavecké výuky uskutečňované oddíly vodních skautů v České republice a přispět tak k objektivizaci představ o podobě této specifické výuky. Metody: V práci byla využita kombinace kvalitativních a kvantitativních metod. Byla využita anketa oslovující skautské oddíly v ČR. Data byla zpracována z části statisticky a z části pomocí otevřeného kódování. Respondenti, kteří projevili zájem byli pozváni k rozhovoru. Rozhovor byl nahrán na diktafon a následně byl vytvořen transkript. Data byla zpracována pomocí otevřeného kódování. Výsledky: V rámci výzkumu bylo stanoveno 7 výzkumných otázek. Z našich předpokladů se potvrdilo celkem 5. Další 2 výzkumné otázky přinesly odlišnější odpovědi, než jsme očekávali. Celkem 19 oddílů ze 35 se věnuje výuce plavání. Výuka probíhá především v zimních měsících a na letním táboře. Většina oddílů věnuje plavání předpokládaných 10 hodin ročně, některé až 30 hodin. Vyjma 6 oddílů mají všechny (29) v blízkosti klubovny bazén/koupaliště a až na 4 oddíly mají všechny (31) vodní plochu v blízkosti tábořiště. 9 z 19 oddílů se věnuje nácviku ZPD, některé oddíly zařazují nácvik základů záchrany a sebezáchrany a osvojování...
Užití nových technologií při tvorbě didaktických pomůcek pro nevidomé a slabozraké plavce
Hájíček, Marek ; Kovařovic, Karel (vedoucí práce) ; Kramperová, Veronika (oponent)
Název: Užití nových technologií při tvorbě didaktických pomůcek pro nevidomé a slabozraké plavce Zpracoval: Marek Hájíček Vedoucí práce: PaedDr. Karel Kovařovic Cíle práce: Cílem práce je ověřit vnímatelnost hmatového 3D modelu zrakově postiženými a ověřit jeho využitelnost při plavecké výuce zrakově postižených. Metodika práce: Posouzení vnímatelnosti 3D modelů na základě osobní anamnézy a testu základních znalostí anatomické topografie člověka a gymnastického názvosloví za pomocí speciálních 3D modelů a malířského modelu člověka u zrakově postižených probandů. Výsledky práce: Na základě výsledků testu a porovnání výsledků mezi jednotlivými kategoriemi jsem zjistil, že zvolená velikost a parametry speciálních 3D modelů je dostatečná a že zrakově postižení na tyto hmatové pomůcky reagují velmi dobře. Dle dosažených výsledků mohu tvrdit, že mnou požadované znalosti jsou u probandů dostatečné k potřebám dalšího výzkumu. Klíčová slova: Výuka plavání, zrakově postižení, plavecké pomůcky, 3D tiskárny, 3D model.
Výuka plavání v mateřských školách
NACHTNEBLOVÁ, Lucie
Cílem bakalářské práce na téma " Výuka plavání v mateřských školách" bylo zachytit formy výuky plavání u dětí v předškolním věku a poukázat na pozitivní a negativní motivační faktory této oblíbené aktivity, objevující se v mateřských školách. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán tělesný a pohybový rozvoj dítěte v předškolním věku, dále navazuje na plaveckou výuku pro děti ve věku pěti až šesti let. V praktické části jsou představovány výsledky kvalitativního výzkumu, realizované metodou pozorování a rozhovorů s dětmi předškolního věku. Některé rozhovory byly pořízeny hned po plaveckém výcviku a jiné byly zaznamenány v mateřských školách. Výsledky ukázaly, že děti plavání zbožňují, především mají rády radovánky ve vodě, které jsou uskutečňovány pomocí her. Mimo jiné bylo zjištěno, že si děti z výuky plavání odnáší převážně jenom pozitivní emoce a prožitky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.