Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza aktuálních legislativních změn v hodnocení technického stavu vozidel a souvisejícich změn v dopravě
Novotný, Michal
Tato práce je určena především soudním znalcům, STK technikům, kontrolním orgánům a všem účastníkům provozu na pozemních komunikacích. Pří analýze technického stavu nákladních vozidel je vycházeno z technických požadavků, které jsou uvedeny v textu a jsou převzaty z jednotlivých ustanovení pro schvalování vozidel kategorií M2, M3, N2, N3, O3, O4 uvedených v Předpisech EHK a evropských Směrnic, platných k datu vydání. Stěžejní část této práce je tvořena technickými přepisy společně s metodickými postupy a praktickými zkušenostmi z oblasti diagnostiky silničních vozidel, z kterých jsem musel vycházet pro vytvoření této práce. Zabývá se kontrolou jednotlivých systémů, konstrukčních částí a samostatných technických celků vozidla, které jsou uvedeny v protokolu v bodě č. 10 písmeno a) a 1) přílohy č. I. – směrnice 2010/30/ES. Na které navazují nově vydané zákony a vyhlášky v následujících letech.
Zdravotně postižený účastník cestovního ruchu v ubytovacím zařízení kategorie hotel
Jechová, Karolína ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Treml, Lukáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá situací zdravotně postižených hostů v ubytovacím zařízení kategorie hotel. Teoretická část se zaměřuje na problematiku postižení, konkrétně definuje pojem postižení, druhy, míry a příčiny postižení. Dále jsou zprostředkovány statistické údaje o osobách se zdravotním postižením v České republice. V další části je vysvětleno, jak se chovat a jak komunikovat s danými osobami. Poslední část teorie je věnována technickým požadavkům ubytovacího zařízení, především se zabývá speciálními instalacemi a vybavením, které umožňují pobyt v hotelu i zdravotně postiženým osobám. Cílem dílčího výzkumu je zjistit cestovní zvyklosti osob s postižením, jestli tyto osoby vůbec cestují a využívají hotelu, s kým cestují a jak se cítí tito lidé v roli hosta hotelu, jak je hotel pro ně vybaven a jaké mají zkušenosti s chováním personálu. Názory prvně dotazovaných jsou porovnávány s odpověďmi zaměstnanců hotelu, kteří posuzují připravenost hotelu a osobní přístup k těmto osobám. Nakonec jsou zmíněné způsoby vzdělávání v této oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.