Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Péče o zákazníky v retailingové firmě
Sibřinová, Andrea ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce analyzuje strategii péče o zákazníky společnosti IKEA. V první části jsem se zabývala obecně zákazníkem, jeho definicí, významem, segmentací a také chováním, zaměřila jsem se i na teorii péče o zákazníky. V druhé analytické části jsem popsala a zhodnotila přístup společnosti IKEA k péči o zákazníky a pomocí dotazníku jsem zjišťovala, do jaké míry zákazníci znají služby nabízené společností IKEA, jak je využívají a hodnotí. Získané informace jsem zpracovala a zaznamenala pomocí grafů a tabulek. Na závěr práce jsem uvedla moje doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.