Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová situační analýza trhu pohostinství v Jindřichově Hradci
Marko, Martin ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
V teoretické části práce jsou popsány metody, které jsou použity pro situační marketingovou analýzu trhu s pohostinstím v Jindřichově Hradci. Trh je specifikován na pivní odvětví, proto jsou vybrány a popsány pouze vhodné analýzy stejně jako forma sběru informací. Praktická část popisuje vztahy, které na daném trhu existují, za pomoci jak primárních, tak i sekundárních informací. Závěry, které plynou z analýz, slouží dále jako podklady pro vytvoření vlastních tržních segmentů, na které jsou v závěru práce implementovány návrhy a doporučení pro nově vstupující subjekt na trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.