Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Shape grammars for level generation in an action RPG game
Kalva, Tomáš ; Černý, Vojtěch (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent)
3D akční role-playing hry inspirované Dark Souls (souls-like hry) nedávno nabyly na popularitě, ale jejich vývoj je náročný kvůli množství hratelného obsahu, které vyžadují. V této práci popisujeme framework pro generování úrovní zaměřený na tvorbu souls-like her. Pro tvorbu prostředí je použit nástroj pro procedurální modelování v kombinaci s tvarovými gramatikami. Uživatel může definovat vlastní skripty umožňující tvorbu herních mechanik, přidávání nepřátel, předmětů a zamykání části úrovně. Tento frame- work je vhodný pro generování posloupnosti úrovní a umožňuje jednoduchou tvorbu rozsáhlého množství různorodého obsahu a herních mechanik. Použití frameworku je demonstrováno na konkrétní hře v něm vytvořené. Kód této hry je dostupný v frame- worku, který je součástí elektronických příloh. 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.