Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interaktivní aplikace v API Vulkan
Blahoš, Radek ; Káčerik, Martin (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Práce pojednává o tvorbě nadstavbové knihovny geVk pro Vulkan API a jejím využití při implementaci demonstrační aplikace. Představen je návrh knihovny, která se snaží o zjednodušení programování ve Vulkan API a zároveň o jeho co nejoptimálnějším využití. Text obsahuje výtah specifikace Vulkan nutný k čtenářovu lepšímu pochopení návrhu knihovny a případně jejímu efektivnějšímu využití při práci. Při popisu funkčnosti geVk knihovny jsou nastíněny různé strategie pro management paměti, zpracování GPU příkazů pomocí front (Queues) nebo optimalizované vytváření pipeline. Dále se v práci vyskytuje popis komponent využitých v rámci demonstrační aplikace - především rendereru, u nějž je rozebrán návrh jeho více-vláknové renderovací rutiny (vykreslování) a jeho propojení s Qt frameworkem.
Hromadné generování grafických prezentací
Semerák, Jakub ; Szőke, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a tvorbu systému umožňující hromadné generování vizuálních prezentací. Součástí systému jsou rovněž moduly pro vyhodnocení kvality obrázků z pohledu ostrosti či nalezení významného objektu. Vybrané a použité metody pro toto ohodnocení jsou v práci detailněji popsány, a to včetně navržených modifikací a vylepšení. Ohodnocení neostrosti je realizováno pomocí vlnkové transformace a detekce význačných objektů je provedena na základě zkoumání kontrastu v obraze. Chování těchto modulů je následně vyhodnoceno na vhodných datových sadách.
Interaktivní aplikace v API Vulkan
Blahoš, Radek ; Káčerik, Martin (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Práce pojednává o tvorbě nadstavbové knihovny geVk pro Vulkan API a jejím využití při implementaci demonstrační aplikace. Představen je návrh knihovny, která se snaží o zjednodušení programování ve Vulkan API a zároveň o jeho co nejoptimálnějším využití. Text obsahuje výtah specifikace Vulkan nutný k čtenářovu lepšímu pochopení návrhu knihovny a případně jejímu efektivnějšímu využití při práci. Při popisu funkčnosti geVk knihovny jsou nastíněny různé strategie pro management paměti, zpracování GPU příkazů pomocí front (Queues) nebo optimalizované vytváření pipeline. Dále se v práci vyskytuje popis komponent využitých v rámci demonstrační aplikace - především rendereru, u nějž je rozebrán návrh jeho více-vláknové renderovací rutiny (vykreslování) a jeho propojení s Qt frameworkem.
Hromadné generování grafických prezentací
Semerák, Jakub ; Szőke, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a tvorbu systému umožňující hromadné generování vizuálních prezentací. Součástí systému jsou rovněž moduly pro vyhodnocení kvality obrázků z pohledu ostrosti či nalezení významného objektu. Vybrané a použité metody pro toto ohodnocení jsou v práci detailněji popsány, a to včetně navržených modifikací a vylepšení. Ohodnocení neostrosti je realizováno pomocí vlnkové transformace a detekce význačných objektů je provedena na základě zkoumání kontrastu v obraze. Chování těchto modulů je následně vyhodnoceno na vhodných datových sadách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.