|
Křižovatka I/35 a Nádražní ulice v Litomyšli
Šeda, Matěj ; Matys, Pavel (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem práce je řešení stávající přetížené okružní křižovatky. Multikriteriální analýzou jsou porovnávány dvě varianty návrhu, spirálová okružní křižovatka a světelně řízená průsečná křižovatka. Podrobně je zpracována projektová dokumentace návrhu úpravy stávající okružní křižovatky na spirálovou okružní křižovatku, která byla vybrána jako nejvhodnější. Navržena je komunikace pro pěší, podchod a lávky pro pěší přes řeku. Automobilová doprava bude usměrněna pomocí vodorovného dopravního značení a středního dělícího ostrůvku okružní křižovatky. V zájmovém úseku byla naměřena intenzita stávající dopravy. Posouzení stávajících a výhledových intenzit na stávajícím i navrhovaném stavu je součástí práce.
|
|
Ústí nad Orlicí – úprava náměstí Svobody
Šeda, Matěj ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem práce je projektová dokumentace návrhu úpravy stávající neřízené průsečné křižovatky na okružní křižovatku tvaru elipsy. Navržena je komunikace pro pěší a přesunutí zastávky autobusu. Automobilová doprava bude usměrněna pomocí vodorovného dopravního značení a středního dělícího ostrůvku okružní křižovatky. V zájmovém úseku byla naměřena intenzita stávající dopravy. Posouzení výhledových intenzit na stávajícím i navrhovaném stavu je součástí práce.
|
|
Okružní křižovatka ulic Jihlavská – Kamenice - Dlouhá v Brně
Coufalíková, Iva ; Smělý, Martin (oponent) ; Apeltauer, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem práce je projektová dokumentace návrhu změny stávající světelně řízené průsečné křižovatky na spirálovou okružní křižovatku. V návrhu je navržena komunikace pro pěší, cyklistickou dopravu a zastávky pro městskou hromadnou dopravu. Automobilová doprava bude usměrněna pomocí ochranných, dělících ostrůvků. V zájmovém úseku byla naměřena intenzita stávající dopravy. Stávající i nově navržený stav je modelován pomocí programu Aimsun, jehož prostřednictvím ověřujeme vhodnost nově navrženého řešení.
|
|
Křižovatka I/35 a Nádražní ulice v Litomyšli
Šeda, Matěj ; Matys, Pavel (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem práce je řešení stávající přetížené okružní křižovatky. Multikriteriální analýzou jsou porovnávány dvě varianty návrhu, spirálová okružní křižovatka a světelně řízená průsečná křižovatka. Podrobně je zpracována projektová dokumentace návrhu úpravy stávající okružní křižovatky na spirálovou okružní křižovatku, která byla vybrána jako nejvhodnější. Navržena je komunikace pro pěší, podchod a lávky pro pěší přes řeku. Automobilová doprava bude usměrněna pomocí vodorovného dopravního značení a středního dělícího ostrůvku okružní křižovatky. V zájmovém úseku byla naměřena intenzita stávající dopravy. Posouzení stávajících a výhledových intenzit na stávajícím i navrhovaném stavu je součástí práce.
|
|
Okružní křižovatka ulic Jihlavská – Kamenice - Dlouhá v Brně
Coufalíková, Iva ; Smělý, Martin (oponent) ; Apeltauer, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem práce je projektová dokumentace návrhu změny stávající světelně řízené průsečné křižovatky na spirálovou okružní křižovatku. V návrhu je navržena komunikace pro pěší, cyklistickou dopravu a zastávky pro městskou hromadnou dopravu. Automobilová doprava bude usměrněna pomocí ochranných, dělících ostrůvků. V zájmovém úseku byla naměřena intenzita stávající dopravy. Stávající i nově navržený stav je modelován pomocí programu Aimsun, jehož prostřednictvím ověřujeme vhodnost nově navrženého řešení.
|
|
Ústí nad Orlicí – úprava náměstí Svobody
Šeda, Matěj ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem práce je projektová dokumentace návrhu úpravy stávající neřízené průsečné křižovatky na okružní křižovatku tvaru elipsy. Navržena je komunikace pro pěší a přesunutí zastávky autobusu. Automobilová doprava bude usměrněna pomocí vodorovného dopravního značení a středního dělícího ostrůvku okružní křižovatky. V zájmovém úseku byla naměřena intenzita stávající dopravy. Posouzení výhledových intenzit na stávajícím i navrhovaném stavu je součástí práce.
|