Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Práce s veřejností regionálního muzea
Grünwald, Jan ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Blažková, Kateřina (oponent)
Cílem této bakalářské práce je detailněji popsat marketingové komunikace muzeí v České republice na vybraném vzorku a dát návrh na efektivní způsob komunikace a doporučení případného zlepšení. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu a specifika marketingu muzeí a jejich možnosti propagace a další práce s veřejností. Praktická část práce poukazuje na problematiku marketingu a práce s veřejností muzeí v České republice, současný stav a případné možnosti a návrhy na zlepšení. Informace potřebné pro výzkum byly získány z dotazníkového šetření, zaměřeného na regionální Muzeum T. G. M. Rakovník, které posloužilo jako vzorek.
Image a vztah s veřejností soukromé vysoké školy
Hrodějová, Simona ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Cílem této diplomové práce je teoretické shrnutí poznatků a charakteristik vnějšího obrazu organizace a charakteristik vztahů s veřejností, neboli Public Relations a následné provedení PR auditu a výzkumu image organizace ze strany klíčové cílové skupiny organizace. Dalším důležitým cílem je na základě zjištění z PR auditu navrhnout zlepšující doporučení, které dopomůžou k optimalizaci komunikace s veřejností. Analýza i výzkum byly uskutečněny ve vysokoškolské vzdělávací instituci XY s.r.o. Jako metodický postup pro PR audit jsem zvolila výzkumné metody analýzy věcných skutečností pomocí odborné literatury a interních dokumentů podniku a osobního polostandardizovaného rozhovoru. Pro zjištění postojů klíčové cílové skupiny zájemců o studium k image organizace bylo použito dotazníkové šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.