Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie značky Supradyn na trhu Běloruska
Shlapak, Nastassia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na trh Běloruska v oblasti polyvitamínů, zejména se zabývá značkou Supradyn, která je součástí skupiny Bayer. Práce obsahuje situační analýzu a rozpracování strategie pro rozvoj Supradynu v Bělorusku, konkrétně vytvoření marketingového plánu, který by zvýšil poptávku. Práce ukazuje novou strategii výrobku, který již byl trhu představen, ale je zde stále nevyužitý potenciál, protože značka nemá reklamní podporu a je ve stavu "hibernace".

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.