Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Open source PBX Kamailo a OpenSIPs
Janeček, Václav ; Krkoš, Radko (oponent) ; Šilhavý, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce open source PBX Kamailio a OpenSIPS se zabývá seznámením se jmenovanými SIP ústřednami a jejich výkonovým porovnáním. Cílem práce je i detailní návod instalace na operačním systému Ubuntu. Práce obsahuje historický vývoj telefonních ústředen se zaměřením na poslední generaci. Dále je uveden základní popis protokolu SIP a jsou popsány komponenty, ze kterých může být SIP ústředna složena. Další část textu je věnována vývoji ústředen Kamailio a OpenSIPS. Je popsána jejich architektura a popis konfiguračního souboru. Praktická část diplomové práce se věnuje výkonovému porovnání ústředen a to z pohledu paměťových a výpočetních nároků. U vybraných měření jsou ústředny porovnány s ústřednou Asterisk.
Domácí telefonní ústředna pro VoIP
Bílek, Tomáš ; Ščuglík, František (oponent) ; Ráb, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá praktickým využitím VoIP technologie v kombinaci s opensource softwarovou pobočkovou ústřednou Asterisk v domácnosti. Podstatnou částí práce je popis funkce jednotlivých částí veřejné komutované telefonní sítě a sítě VoIP. Jsou popsány principy digitalizace hlasu,nejpoužívanější kodeky a některé protokoly hlasových bran. Zakončení tvoří návrh využití technologie VoIP v domácnosti a jeho následná realizace a ověření v praxi. 
Vývoj ovladače pro zákaznický analogový uživatelský modul v OS Linux
Brejcha, Martin ; Sysel, Petr (oponent) ; Molnár, Karol (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje návrh ovladače zařízení firmy Silicon Laboratories pro operační systém Linux. Při návrhu je zohledněno propojení ovladače zařízení s pobočkovou ústřednou Asterisk. Propojení je realizováno kanálovým modulem softwarové ústředny. Kanálový modul tvoří komunikační rozhraní mezi pobočkovou ústřednou a ovladačem zařízení. V modulu jsou implementovány funkce pro zpracovávání hovorů. Tím je vytvořena kompletní podpora pro daný hardware na stroji s telefonní ústřednou Asterisk fungující na operačním systému Linux.
Domácí telefonní ústředna pro VoIP
Bílek, Tomáš ; Ščuglík, František (oponent) ; Ráb, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá praktickým využitím VoIP technologie v kombinaci s opensource softwarovou pobočkovou ústřednou Asterisk v domácnosti. Podstatnou částí práce je popis funkce jednotlivých částí veřejné komutované telefonní sítě a sítě VoIP. Jsou popsány principy digitalizace hlasu,nejpoužívanější kodeky a některé protokoly hlasových bran. Zakončení tvoří návrh využití technologie VoIP v domácnosti a jeho následná realizace a ověření v praxi. 
Open source PBX Kamailo a OpenSIPs
Janeček, Václav ; Krkoš, Radko (oponent) ; Šilhavý, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce open source PBX Kamailio a OpenSIPS se zabývá seznámením se jmenovanými SIP ústřednami a jejich výkonovým porovnáním. Cílem práce je i detailní návod instalace na operačním systému Ubuntu. Práce obsahuje historický vývoj telefonních ústředen se zaměřením na poslední generaci. Dále je uveden základní popis protokolu SIP a jsou popsány komponenty, ze kterých může být SIP ústředna složena. Další část textu je věnována vývoji ústředen Kamailio a OpenSIPS. Je popsána jejich architektura a popis konfiguračního souboru. Praktická část diplomové práce se věnuje výkonovému porovnání ústředen a to z pohledu paměťových a výpočetních nároků. U vybraných měření jsou ústředny porovnány s ústřednou Asterisk.
Vývoj ovladače pro zákaznický analogový uživatelský modul v OS Linux
Brejcha, Martin ; Sysel, Petr (oponent) ; Molnár, Karol (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje návrh ovladače zařízení firmy Silicon Laboratories pro operační systém Linux. Při návrhu je zohledněno propojení ovladače zařízení s pobočkovou ústřednou Asterisk. Propojení je realizováno kanálovým modulem softwarové ústředny. Kanálový modul tvoří komunikační rozhraní mezi pobočkovou ústřednou a ovladačem zařízení. V modulu jsou implementovány funkce pro zpracovávání hovorů. Tím je vytvořena kompletní podpora pro daný hardware na stroji s telefonní ústřednou Asterisk fungující na operačním systému Linux.
Budování bankovního kontaktního centra
Seifrt, Ladislav ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Vavák, František (oponent)
Budování kontaktního centra je velmi rozsáhlou a komplexní problematikou. Tato diplomová práce se zaměřuje na aspekt efektivního využití dostupných technologií pro podporu procesů kontaktního centra (CC), především pak v bankovním sektoru. V práci je zpracován multidimenzionální model obslužnosti kontaktního centra zachycující procesní stránku řízení. Model obslužnosti je poté zasazen do kontextu současných technologií pro CC a výsledkem je model, který zachycuje vliv jednotlivých technologií na proces řízení interakcí. Tento model je v závěru teoretické části aplikován na podmínky bankovnictví. Součástí diplomové práce je i praktická (neveřejná) část, která aplikuje předchozí model na podmínky kontaktního centra společností GE Money v ČR a SR. Do kontextu modelu je zasazen vývoj kontaktního centra GE Money po vybrané období, začínající před zahájením a končící dokončením několika projektů, které byly během zpracování této práce ve fázi realizace. Tato konfrontace CC GE Money s modelem je pak výchozím bodem pro doporučení dalších kroků v budování a rozvoji tohoto CC.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.