Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podoba naplňování principů komunitního vzdělávání v praxi. Případová studie komunitní školy
Dvořáčková, Veronika ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (vedoucí práce) ; Černý, Karel (oponent)
Cílem práce je zasazení konceptu komunitního vzdělávání do širší perspektivy histo- ricko-sociologického rázu a provedení případové studie zaměřené na to, jakým způ- sobem dochází v rámci činnosti vybrané české základní komunitní školy k naplňování principů komunitního vzdělávání v praxi. Práce se nejdříve soustředí na obecné před- stavení základních pojmů, se kterými se komunitní vzdělávání pojí (tj. na termíny vzdělávání a komunita). Poté následuje popis a rozbor principů komunitního vzdělá- vání a přehled jeho historických kořenů nejprve v zahraničí a poté i v České republice. Pozornost je dále věnována subjektům, které se v českém kontextu komunitnímu vzdělávání věnují, a to s důrazem na roli a spolupráci základních škol a organizací občanské společnosti. Po této teoreticky zaměřené části následuje empirická část, ve které je představen design provedené případové studie, základní škola, na které byl výzkum realizován, a samotný průběh a výsledky výzkumu. Klíčová slova komunitní vzdělávání, principy komunitního vzdělávání, komunita, celoživotní učení, komunitní školy, organizace občanské společnosti
Podoba naplňování principů komunitního vzdělávání v praxi. Případová studie komunitní školy
Dvořáčková, Veronika ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (vedoucí práce) ; Černý, Karel (oponent)
Cílem práce je zasazení konceptu komunitního vzdělávání do širší perspektivy histo- ricko-sociologického rázu a provedení případové studie zaměřené na to, jakým způ- sobem dochází v rámci činnosti vybrané české základní komunitní školy k naplňování principů komunitního vzdělávání v praxi. Práce se nejdříve soustředí na obecné před- stavení základních pojmů, se kterými se komunitní vzdělávání pojí (tj. na termíny vzdělávání a komunita). Poté následuje popis a rozbor principů komunitního vzdělá- vání a přehled jeho historických kořenů nejprve v zahraničí a poté i v České republice. Pozornost je dále věnována subjektům, které se v českém kontextu komunitnímu vzdělávání věnují, a to s důrazem na roli a spolupráci základních škol a organizací občanské společnosti. Po této teoreticky zaměřené části následuje empirická část, ve které je představen design provedené případové studie, základní škola, na které byl výzkum realizován, a samotný průběh a výsledky výzkumu. Klíčová slova komunitní vzdělávání, principy komunitního vzdělávání, komunita, celoživotní učení, komunitní školy, organizace občanské společnosti
Činnost vybraných neziskových organizací zabývajících se domácím násilím
Rosová, Věra ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Muhič Dizdarevič, Selma (oponent)
Diplomová práce s názvem "Činnost vybraných neziskových organizací zabývající se domácím násilím" se, jak již název napovídá, zabývá zmapováním všech oblastí činnosti, které vytváří vybrané organizace, které si daly za cíl boj proti domácímu násilí. Vybrané organizace se zabývají jak sekundární a terciární prevencí domácího násilí, která zahrnuje hlavně práci s klienty - oběťmi domácího násilí, tak prevencí primární. Tento typ prevence zahrnuje práci s veřejností a zapojování do legislativních procesů. Tyto tři druhy činnosti jsou provozovány na sobě nezávisle. Tomu odpovídá i první část mé práce, část teoretická. Ta popisuje jednak obecně organizace občanského sektoru a jejich rozdělení dle druhů činnosti, zapojování těchto organizací do ovlivňování veřejné politiky a tvorby zákonů a práci s veřejností těchto organizací. V druhé části teoretické práce je teoretický rámec týkající se domácího násilí jako společenského problému včetně současné platné legislativy souvislé s domácím násilím. Empirická část se věnuje konkrétnímu popisu činnosti vybraných neziskových organizací a také se snaží odpovědět na otázku, zda ovlivňuje genderově podmíněný náhled na domácí násilí tuto činnost. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.