Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výkladní skříně obchodů s hračkami a jejich vliv na nákupní rozhodovací proces
Krišpínová, Denisa
Diplomová práce se zabývá výkladními skříněmi obchodů s hračkami a jejich vlivem na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů. Hlavním cílem bylo navrhnout marketingová doporučení pro nezávislé prodejce hraček zaměřená především na výkladní skříně, která pomohou zefektivnit využití těchto nástrojů marketingové komunikace. Byl realizován kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů se zákazníky (n = 30) a s prodejci hraček (n = 10), z nichž 6 bylo součástí řetězce a 4 fungovaly samostatně jako nezávislé obchody. Výzkum doplnilo pravidelné pozorování výkladních skříni hračkářství (n = 8) a preferenční test, kterého se zúčastnili dospělí respondenti (n = 10) a také děti ve školním věku (n = 20).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.