| |
|
Zlepšení IS sportovní organizace
Rebenda, Jiří ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Kučera, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zlepšení informačního systému (IS) konkrétní sportovní organizace. Hlavní motivací a zároveň předpokladem byl úmysl zlepšit fungování sportovní organizace TAEHAN. Cílem práce je návrh zlepšení jejího současného IS. Je ho dosaženo prostřednictvím splnění dílčích cílů - analýzy současného stavu a návrhu zlepšujících opatření, vytvoření podrobné specifikace na nový IS a také jeho rámcového návrhu, jenž měl za úkol vystihnout hlavní strukturální rysy tohoto IS. Těmto stanoveným podcílům odpovídá i způsob rozvržení práce do jednotlivých kapitol. Pro splnění prvního podcíle bylo nutné vytvořit seznam zlepšujících opatření, který vycházel z popisu současného stavu a identifikace nedostatků současného řešení. Z hlediska přínosu se jedná o nejdůležitější část. Druhý podcíl byl naplněn sestavením komplexního a zároveň validovaného seznamu požadavků. Jako validační metoda zde byla zvolena kontrola na základě kontrolních otázek převzatých z existujících informačních zdrojů. Posledním třetím dílčím cílem byl návrh podoby nového IS. Ten byl koncipován do dvou částí - v první byl IS dle případů užití rozdělen do subsystémů a v druhé byla popsána rámcová architektura možného řešení s uvedením výhod jeho vybraných aspektů.
|
| |
|
Hodnocení účinosti reklamní kampaně
Pelc, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bil, Stanislav (oponent)
Značka balené vody Bonaqua patří na českém trhu nealkoholických nápojů mezi dobře zavedené značky. V roce červenci 2007 byla spuštěna kampaň "možná ti ulehčí cestu", která měla zajistit této značce mnohem silnější postavení na trhu. I když byla tato kampaň velmi úspěšná, dnes po třech letech od jejího spuštění, je jasné, že se základní cíle splnit nepodařilo. Tato práce se zabývá detailním popisem celé kampaně a následným testováním a hodnocením dopadů pomocí série hloubkových rozhovorů a skupinové diskuze. Díky množství získaných dat se podařilo identifikovat silné a slabé stránky této kampaně. U slabších prvků, pokud to bylo možné, bylo navrhnuto zlepšení. Tyto návrhy byly znovu testovány, aby se ověřily jejich možné dopady.
|