Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Teaching grammar in specific forms of education (in-company courses - adult learners).
Pohořálková, Pavla ; Mothejzíková, Jarmila (vedoucí práce) ; Gráf, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá výukou gramatiky v kontextu firemních kurzů cizího jazyka. Při výuce ve firemních kurzech je potřeba zohlednit nejen psychologické aspekty dospělého studenta, ale také sociologické charakteristiky typických účastníků kurzu, jejich pozici klienta a s ní spojené vysoké nároky na poskytovanou službu - jazykovou výuku. Role učitele je ve firemním kurzu výrazně méně autoritativní než v tradičních formách výuky a lektor je pro účastníky kurzu spíše partnerem nebo koučem. Na základě pedagogického výzkumu provedeného za pomoci elektronického dotazníku mezi 172 českými firemními studenty vyplývá, že hlavním cílem firemních studentů je dobře zvládnout komunikaci v reálných situacích v rámci svého pracovního i osobního života. Je již na lektorovi či autorovi učebnice, aby vybral, které gramatické struktury jsou pro úspěšné zvládnutí konkrétní situace klíčové. Proto je v kontextu firemních kurzů pro výuku gramatiky nejvhodnější metoda Engage, Study, Activate v kombinaci s eklektickou metodou.
Ekonomické aspekty vzdělávání na jazykových školách v ČR
Dvořáková, Miroslava ; Šrédl, Karel (vedoucí práce) ; Hana, Hana (oponent)
Práce je zaměřena na finanční zdroje vložené do vzdělávání na jazykových školách v České republice. V teoretické části jsou shromážděna data vztahující se k tématu, která vychází zejména ze studia odborné literatury. Z charakteristiky jazykových společností je zřejmé, že dle typu vzdělávání se řadí do vzdělávání neformálního. Podle úrovně mezinárodní klasifikace vzdělání patří do postsekundárního neterciárního vzdělání. Informace získané v teoretické části jsou zásadní k tvorbě části analytické. Tato prakticky zaměřená část popisuje především jazykové školy, podrobněji se zabývá jejich nabídkou jazykových kurzů pro veřejnost. Jsou porovnávány jak ekonomické, tak i jiné aspekty, které s výukou souvisí. Ze závěru práce, obsahující shrnutí a vyhodnocení předchozích částí, je zřejmé, že konkurence na daném trhu práce je silná, a proto je nutné, aby každá společnost disponovala určitou konkurenční výhodou. Co se týče výběru vhodného jazykového kurzu z pohledu studenta, měl by se zájemce zaměřit na několik faktorů, které mohou jeho rozhodnutí ovlivnit. Obecně je prokázáno, že investice do jakékoliv podoby vzdělávání je vždy považována za dobrou investici.
Potenciál rozvoje vzdělávacího cestovního ruchu v České republice
Kalimullina, Elvira
Kalimullina, E. Potenciál rozvoje vzdělávacího cestovního ruchu v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Práce se zabývá problematikou vzdělávacího cestovního ruchu v České republice. Cílem je hodnocení stavu a perspektiv rozvoje vzdělávacího cestovního ruchu v zemi a vyhledání způsobů, které povedou k růstu průmyslu.
Jazykové kurzy Francouzského institutu v Praze 1992-2011. Metody, skladba, marketing.
KRATOCHVÍLOVÁ, Eliška
Tématem bakalářské práce jsou Jazykové kurzy Francouzského institutu v Praze v letech 1992-2011. Jejich metody, skladba a marketing. První část práce je teoretická a je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole představuji Francouzský institut v Praze, uvedu stručně jeho historii, organizaci a jazykové kurzy. Druhá kapitola se věnuje jednotlivým Francouzským aliancím v České republice a jejich historii, organizaci a popisu jazykových kurzů. Třetí kapitola pojednává o teorii marketingové komunikace. Ve druhé části práce porovnávám jazykové kurzy Francouzského institutu v Praze a Francouzských aliancí v České republice z hlediska nabídky kurzů, počtu lektorů a studentů, ceny kurzů a marketingové komunikace. Závěr práce vyhodnocuje výsledky jednotlivých komparací a přináší možná vylepšení jednotlivým organizacím.
Online marketing jazykového centra Laurus
Paulovičová, Marika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá online marketingem Jazykového centra Laurus. Mezi hlavní cíle práce patří zhodnocení současného stavu online marketingu Jazykového centra Laurus, vyhodnocení efektivity využívaných komunikačních kanálů a navržení doporučení vedoucí k vyšší komerční úspěšnosti webu. Teoretická část je tvořena třemi bloky. První kapitola se věnuje problematice webových stránek, informační architektuře, použitelnosti a přístupnosti. V další kapitole jsou představeny možnosti budování návštěvnosti webových stránek a třetí část tvoří analýza konkurence. Následující kapitola obsahuje metodologii, v níž jsou představeny použité nástroje a postupy provedených analýz. Praktická část obsahuje představení a analýzu online marketingových aktivit Jazykového centra Laurus, jejichž ústřední část tvoří PPC reklamy, SEO analýza a uživatelské testování webových stránek. Závěr praktické části tvoří zhodnocení online marketingu Jazykového centra Laurus a doporučení dalších postupů v oblasti online marketingových aktivit centra.
Adaptace marketingové strategie The Callan School v České republice
Zhuravlova, Milena ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Luzanová, Marianna (oponent)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou vyučovací metody The Callan School a možnosti její adaptace v České republice. V práci se provádí výzkum pomocí standardních výzkumných metod: PEST analýzy prostředí v České republice ve vztahu k pořádání jazykových kurzů, výzkum mentality obyvatel České republiky a jejich vztah k vzdělání a výuce cizích jazyků, SWOT analýza Callanovy metody a další. Hlavním přínosem diplomové práce je zhodnocení možnosti adaptace nové metody v České republice s přihlédnutím k místním zvykům a možnostem obyvatel. Diplomová práce obsahuje též popis a filozofii samotné Callanovy metody pro seznámení čtenáře s jejími základními rysy.
Systém vzdělávání zaměstnanců a jeho hodnocení ve firmě Atas Elektromotory Náchod
Rydlová, Monika ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá vzděláváním. V teoretické části je představeno vzdělávání zaměstnanců, systematické podnikové vzdělávání, metody vzdělávání a také hodnocení vzdělávání. Praktická část je věnována výzkumu vzdělávání v podniku ATAS elektromotory Náchod.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.