Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití internetu v marketingu firmy zaměřené na prodej automobilových doplňků
Kadlec, Petr ; Weirich, Pavel (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Internetové obchodování se stalo běžnou součástí životů mnoha lidí. Ruku v ruce s ním jde také propagace, která se postupně přesouvá od klasických médií k on-line podobě. Cílem této práce je zmapovat možnosti marketingu a propagace na internetu a aplikovat tyto poznatky v praxi na již existující a provozovaný elektronický obchod.
Využití internetu v marketingu firmy zaměřené na prodej automobilových doplňků
Kadlec, Petr ; Weirich, Pavel (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Internetové obchodování se stalo běžnou součástí životů mnoha lidí. Ruku v ruce s ním jde také propagace, která se postupně přesouvá od klasických médií k on-line podobě. Cílem této práce je zmapovat možnosti marketingu a propagace na internetu a aplikovat tyto poznatky v praxi na již existující a provozovaný elektronický obchod.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.