Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace marketingového plánu nábytkářského podniku
Brychtová, Zuzana
Práce se zabývá problematikou marketingového plánování ve vybraném nábytkářském podniku, kterým je firma INTERIA Znojmo s.r.o. Zvolený problém byl řešen s přihlédnutím k teoretické části práce, která definuje pojmy: marketingové plánování, marketingové prostředí, marketingové informace a strategické plánování. Znalosti jsou aplikovány v praktické části, kdy dochází k popisu společnosti INTERIA Znojmo s.r.o. a vymezení jejích vztahů se značkou Svéráz. Analyzováno je prostředí podniku s odvozením silných stránek, slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Vzniká inovovaný marketingový plán pro zvolené období, jehož část je dle předem vytvořených časových plánů implementována do podniku. Stanoveny jsou prvky kontroly, které jsou využity v rámci částečného vyhodnocení inovovaného marketingového plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.