Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozšířená realita pro letecký simulátor pomocí odstranění pozadí
Vahalík, Tomáš ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem metody pro určení směru pohledu ve scéně a přesnou registrací obrazu kamery s modelem scény pro filtrování popředí od pozadí. Součástí této práce jsou metody pro popis obrazu významnými body, konkrétně metody SURF, FAST a Brief. Ukázková aplikace, jejíž testy jsou zde taktéž popsány, prezentuje určení korespondence mezi vstupním obrazem z kamery a vytvořeným modelem scény. Hlavní využití této práce spočívá v použití rozšířené reality s určením směru pohledu uživatele.
Magická projekce
Kaisler, Vojtěch ; Polok, Lukáš (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou aplikace, která promítá obraz na pohyblivé plátno. Tímto plátnem uživatel pohybuje v projekčním prostoru projektoru. Projekce je vždy soustředěna pouze na toto plátno. Práce řeší sledování pohybu, rotace a naklopení plátna, které je osazeno infračervenými LED diodami, pomocí kamery s infračerveným filtrem. V této práci jsou uvedeny dva rozdílné druhy projekce.
Magická projekce
Kaisler, Vojtěch ; Polok, Lukáš (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou aplikace, která promítá obraz na pohyblivé plátno. Tímto plátnem uživatel pohybuje v projekčním prostoru projektoru. Projekce je vždy soustředěna pouze na toto plátno. Práce řeší sledování pohybu, rotace a naklopení plátna, které je osazeno infračervenými LED diodami, pomocí kamery s infračerveným filtrem. V této práci jsou uvedeny dva rozdílné druhy projekce.
Rozšířená realita pro letecký simulátor pomocí odstranění pozadí
Vahalík, Tomáš ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem metody pro určení směru pohledu ve scéně a přesnou registrací obrazu kamery s modelem scény pro filtrování popředí od pozadí. Součástí této práce jsou metody pro popis obrazu významnými body, konkrétně metody SURF, FAST a Brief. Ukázková aplikace, jejíž testy jsou zde taktéž popsány, prezentuje určení korespondence mezi vstupním obrazem z kamery a vytvořeným modelem scény. Hlavní využití této práce spočívá v použití rozšířené reality s určením směru pohledu uživatele.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.