Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rotační motor pro motocykly
Novotný, Petr ; Rozsíval, Jan (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá koncepčním návrhem Wankelova motoru pro motocykl ve výkonovém rozsahu 30-60 kW. Výkon konstruovaného motoru byl stanoven na 35 kW a objem jedné komory činí 245,58 cm^3. V práci jsou postupně vypočítávány geometrické vlastnosti jednotlivých konstrukčních celků, které jsou následně vytvořeny ve 3D datech. Práce se dále také zabývá výpočtem chlazení konstruovaného motoru a návrhem rozměrů a charakteristik některých součástí chladicí soustavy. V neposlední řadě je v diplomové práci řešena také zástavba vytvořeného motoru do motocyklu. Jako vhodný motocykl byla vybrána Honda CBR125R, která disponuje potřebnou konfigurací rámu pro provedení zástavby.
Powertrain of racing Wankel rotary combustion engine.
Blažo, Marek ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
The main aim of master’s thesis was to handle the computing proposal and the construction design of the powertrain of racing Wankel rotary engine with 300 kW power output and in the case of 9000 speed per minute. On the basic of these values was made the primary design of the rotary engine, design of the eccentric shaft and rotor housing. Mechanical stress and torsional vibrations of the eccentric shaft were analyzed by using the course of indicator diagram.
Úprava výstředníkové hřídele a ozubeného kola pro svislý kovací lis
Masařík, Adam ; Kolář, Ladislav (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací rozebíratelného spoje, který slouží pro přenos velkého krouticího momentu z hnacího na hnaný člen ve svislém kovacím lisu. V první části jsou analyzovány nevýhody výroby, montáže a demontáže původního klínového spojení výstředníkové hřídele a ozubeného kola. Návrh nového rozebíratelného spojení má odstraňovat nevýhody původního spojení. Součástí návrhu jsou kontrolní výpočty. Další část se zabývá výrobou spojovacích elementů a úpravou spojovaných součástí pro navrhnutý spoj.
Rotační motor pro motocykly
Novotný, Petr ; Rozsíval, Jan (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá koncepčním návrhem Wankelova motoru pro motocykl ve výkonovém rozsahu 30-60 kW. Výkon konstruovaného motoru byl stanoven na 35 kW a objem jedné komory činí 245,58 cm^3. V práci jsou postupně vypočítávány geometrické vlastnosti jednotlivých konstrukčních celků, které jsou následně vytvořeny ve 3D datech. Práce se dále také zabývá výpočtem chlazení konstruovaného motoru a návrhem rozměrů a charakteristik některých součástí chladicí soustavy. V neposlední řadě je v diplomové práci řešena také zástavba vytvořeného motoru do motocyklu. Jako vhodný motocykl byla vybrána Honda CBR125R, která disponuje potřebnou konfigurací rámu pro provedení zástavby.
Úprava výstředníkové hřídele a ozubeného kola pro svislý kovací lis
Masařík, Adam ; Kolář, Ladislav (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací rozebíratelného spoje, který slouží pro přenos velkého krouticího momentu z hnacího na hnaný člen ve svislém kovacím lisu. V první části jsou analyzovány nevýhody výroby, montáže a demontáže původního klínového spojení výstředníkové hřídele a ozubeného kola. Návrh nového rozebíratelného spojení má odstraňovat nevýhody původního spojení. Součástí návrhu jsou kontrolní výpočty. Další část se zabývá výrobou spojovacích elementů a úpravou spojovaných součástí pro navrhnutý spoj.
Powertrain of racing Wankel rotary combustion engine.
Blažo, Marek ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
The main aim of master’s thesis was to handle the computing proposal and the construction design of the powertrain of racing Wankel rotary engine with 300 kW power output and in the case of 9000 speed per minute. On the basic of these values was made the primary design of the rotary engine, design of the eccentric shaft and rotor housing. Mechanical stress and torsional vibrations of the eccentric shaft were analyzed by using the course of indicator diagram.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.