Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zařízení pro monitorování teploty a vlhkosti s vzdáleným přenosem dat
Hrbáček, Zdeněk ; Arm, Jakub (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a realizovat zařízení pro sběr teploty a vlhkosti ze včelích úlů. Systém se skládá z měřící jednotky, která obsahuje digitální snímače a akční členy. Systém bezdrátově přenáší naměřené hodnoty do nadřazené jednotky, která data ve vhodném formátu zobrazí uživateli. Uživatel může sledovat parametry v úlech a pomocí akčních členů upravovat teplotu uvnitř úlu. Celý systém pak funguje autonomně podle definovaných pravidel.
Zařízení pro monitorování teploty a vlhkosti s vzdáleným přenosem dat
Hrbáček, Zdeněk ; Arm, Jakub (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a realizovat zařízení pro sběr teploty a vlhkosti ze včelích úlů. Systém se skládá z měřící jednotky, která obsahuje digitální snímače a akční členy. Systém bezdrátově přenáší naměřené hodnoty do nadřazené jednotky, která data ve vhodném formátu zobrazí uživateli. Uživatel může sledovat parametry v úlech a pomocí akčních členů upravovat teplotu uvnitř úlu. Celý systém pak funguje autonomně podle definovaných pravidel.
Změna kvalitativních ukazatelů medu v závislosti na změně vnějších vlivů působících na včelstvo
HRADILOVÁ, Kristina
Cílem mé bakalářské práce je popsat vlivy vnějšího prostředí působící na včelstvo s dopadem na kvalitu medu. První část popisuje rozdělení medu, jeho kvalitativní znaky a s nimi spojené fyzikální a chemické vlastnosti. Druhá část navazuje popisem včelí pastvy v průběhu včelařského roku a popisem specifických vlastností určitých jednodruhových medů. Dále se zaměřuji na problematiku reziduí pesticidů, lékařských látek a těžkých kovů v medu.
Uvedení produktu na trh
SCHWARZOVÁ, Martina
Tato bakalářská práce je zaměřena na popis uvedení produktu na trh. Cílem práce je zhodnocení uvedeného produktu na trhu a na základě zjištěných informací navržení případných doporučení. Teoretická část se soustředí na popis základních marketingových pojmů, které jsou nutné k pochopení dané problematiky. Praktická část je věnována charakteristice vybrané společnosti a daného produktu. V závěru práce je zhodnocen stav firmy a její produkt a následně jsou doporučeny návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.