Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řešení Prodej v současné obchodní praxe
Moskalenko, Taras ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na filosofii řešení prodeje obecně, její problémy, implementaci a principy zvláště. Také pokrývá témata prodejní funkce ve společnosti, prodejní pracovní síly a přidružených problémů s najímáním a rozlišováním mezi prodejními pozicemi, teoretické pozadí řešení prodeje a diskuzi o jeho tématičnosti a schopnosti cílit potřeby moderního ekonomického prostředí. Empirická část je postavena na třech případových studiích společností jako jsou VMware, Cisco, DuPont a příkladu obchodního modelu společnosti IBM, která úspěšně používá řešení prodeje jako základ pro svoje provozní aktivity. Výsledky zkoumání jsou k dispozici na konci praktické části a v obecném závěru.
Analýza výběru vhodného CRM systému.
Leitmančík, Adam ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Junková, Simona (oponent)
Pomocí třech odlišných reálných CRM produktů (Salesforce.com, MS Dynamics CRM,e-Way CRM) řeší řadu ukázkových problémů a požadavků ve třech fiktivně vytvořených firmách. Kvalitně nastaveným CRM systémem může vést k nižším nákladům na získávání informací pro vedoucí pracovníky, na získávání informací o zákazníkovi pro obchodní zástupce a celkově lepší spolupráci se zákazníkem. Problémem, který může nastat, a který řeší tato práce je výběr správného CRM řešení do podniku po zhodnocení funkcionality, ceny a možných komplikací při zavedení.
Analýza a implementace CRM v neziskovém sektoru
Quaiser, Jakub ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Basch, Robert (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu a implementaci CRM v neziskovém sektoru. Hlavním cílem této práce je analýza výběru vhodného CRM systému pro Nadaci OSF Praha, přičemž následnou implementací se zabývá diplomová práce Bc. Václava Bešty. Pro naplnění hlavního cíle je zapotřebí nejprve rozšířit znalosti získané během studia o další informace z odborných publikací a elektronických příspěvků, které se týkají CRM a Fundraisingu. Ty jsou následně využity v praktické části, která je výsledkem samostatné práce a spolupráce s Bc. V. Beštou a členy Nadace OSF Praha. Přínosem této diplomové práce je výsledný produkt v podobě vybraného a doporučeného CRM systému, který využije ke zkvalitnění své činnosti Nadace OSF Praha. Možný přínos lze vidět v tom, že tento systém mohou využít i další neziskové organizace.Navíc praktická část práce může posloužit jako návod, jak postupovat při výběru vhodného CRM systému. Práce je rozdělena na část teoretickou, která pojednává a objasňuje obsah pojmů CMR a Fundraising, popisuje možnosti jejich vzájemného propojení a zmiňuje rešerše prací s podobnou tématikou. Praktická část se nejprve věnuje popisu samotné Nadace OSF Praha. Následuje analýza zjištěných požadavků na CRM systém, ze které vyplyne vhodný produkt pro nadaci. Praktickou část uzavírá okrajová zmínka o implementaci vybraného systému v Nadaci OSF Praha, kterou řeší ve své práci Bc. V. Bešta.
Analýza a implementace CRM v neziskovém sektoru
Bešta, Václav ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Basch, Robert (oponent)
Práce se zaměřuje především na analýzu a implementaci CRM systému do neziskové organizace. Hlavními cíly této práce jsou nejprve uvedení do problematiky CRM a Fundraisingu a dále implementace konkrétního vybraného CRM systému do reálné nestátní neziskové organizace. Práce je tvořena spoluprácí s druhým studentem, který se v části analytické/praktické věnuje analýze výběru CRM systému, přičemž tato práce uvádí přímo implementaci daného systému. Teoretická část práce se věnuje teorii o Fundraisingu a o CRM, kde jsou také uvedeny společné aspekty těchto dvou témat. Naproti tomu se praktická část práce věnuje implementaci vybraného CRM systému do konkrétní nestátní neziskové organizace. Teoretická část práce je v závěru rozšířena o rešerši prací na podobné téma. Hlavním přínosem práce bude zavedení CRM systému do nadace, kde bude systém sloužit jako jeden z hlavních nástrojů podporujících Fundraising organizace.
Analýza požadavků na CRM pro podporu obchodních týmů
Franěk, Filip ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Prkna, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se snaží objasnit důvody a důsledky neúspěšných implementací a špatného přijetí CRM/SFA nástrojů v obchodních týmech, které jsou v posledních letech zaznamenávány v praxi. U zhruba 70% iniciativ o zavedení nových technologií pro obchodní týmy se investice do nich nevrátí. Cílem diplomové práce je návrh požadavků na nový systém CRM/SFA, který lepším způsobem podpoří obchodníky a obchodní týmy. Věnuji se popisu práce obchodního týmu, popisu obchodních případů a určení jeho klíčových aktivit. Za použití vnímané užitečnosti sestavuji soubor požadavků na systém CRM/SFA, který bude sloužit primárně obchodníkům tak, že bude mít přímý kladný vliv na jejich výkony.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.