Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza ziskovosti prodejních kanálů (na příkladu konkrétní společnosti)
Gejdoš, Matúš ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Menšík, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou ziskovosti obchodních kanálů společnosti Decodom, spol. s r.o. Práce je primárně zaměřena na využití techniky Activity Based Costing pro měření výkonnosti obchodních kanálů společnosti. Hlavním cílem práce je provést analýzu vypovídací schopnosti kalkulačního systému ve společnosti a zpracovat návrh kalkulačního vzorce, vycházejícího z metody Activity Based Costing. Cíl je dosažen analýzou současného stavu ve společnosti, navržením modelu založeného na nákladové náročnosti aktivit a návrhem nového kalkulačního vzorce založeného na této metodě. V práci je zhodnocen přínos obchodních kanálů v podobě pilotního projektu, který je proveden na vzorku kuchyňského sortimentu produktové linie Decoplan. Práce se dělí na tři části: teoretickou, praktickou a aplikační (pilotní projekt). Přínosem práce je zejména nový pohled na ziskovost ve zkoumané společnosti a obecné závěry z výzkumu, které je možno potenciálně využít ve společnostech s podobným podnikatelským modelem.
Zavedení programu na podporu prodeje automobilů ve společnosti Opel
Kočí, Pavel ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Doležal, Jiří (oponent)
Tématem této diplomové práce je zavedení programu Opel Partner na podporu prodeje nových automobilů importérem vozů Opel. Úvodní teoretická část se nejprve zaměřuje na vysvětlení marketingových pojmů a nástrojů, které v praxi úzce souvisejí s tímto programem. V dalším bloku teoretické části je postupně představen a popsán evropský automobilový trh, následně pak trh český a slovenský. Český a slovenský trh jsou popsány detailněji včetně bližšího zaměření na značku Opel jako takovou. Praktická část se pak již plně věnuje programu Opel Partner. Na jejím počátku je program nejprve obecně uveden v širším kontextu postavení značky Opel a celého automobilového trhu. Dále je program komplexně představen a popsán celý proces jeho fungování. Posledními částmi této práce jsou pak analýza prodejů programu a vybraných sledovaných ukazatelů, vyhodnocení přínosů vybraných marketingových aktivit na podporu programu a nastínění vlastních doporučení pro budoucí zefektivnění chodu programu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.