Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení výkonnosti podniku
Janhubová, Ivana ; Orembová, Jaroslava (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti společnosti ADH Group, s. r. o. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je popsána problematika benchmarkingu na základě odborné literatury. Praktická část práce je zaměřena na popis vybraného podniku a analýzu současné situace pomocí strategické analýzy. Následně je aplikována metoda benchmarkingu s cílem zvýšení podnikové výkonnosti. V závěru jsou navrhnuta možná opatření vedoucí ke zvýšení výkonnosti podniku.
Strategická analýza automobilového odvětví v České republice
Krönerová, Nikola
Krönerová, N. Strategická analýza automobilového odvětví v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce se zabývá vypracováním doporučení pro volbu vhodné strategie k upev-nění konkurenceschopnosti podniků působících v dodavatelském odvětví plastových vý-lisků pro výrobce automobilů. Ve vlastní práci byly pro výsledek práce využity analýzy vnějšího prostředí a analýza konkurenčních sil. Pro posouzení atraktivity odvětví a návrhu strategie pro podniky působící v tomto odvětví bylo využito matic EFE, SPACE a GE. Do-davatelům bylo navrženo doporučení agresivních strategií s novými investicemi a inova-cemi odvětví, zvyšování tržních podílů, využití konsolidací, outsourcingu a efektivních MIS pro udržení nebo vyrovnání se vůdčím firmám na trhu na jednotlivých "Tier" úrov-ních.
Strategie rozvoje internetového obchodu s dárkovými předměty
Juránková, Simona
Tématem práce je Strategie rozvoje internetového obchodu s dárkovými předměty společnosti Hudebnikum s. r. o. Cílem diplomové práce je návrh strategií, které by měly firmě pomoci při jejím dalším rozvoji. Základ práce je tvořen analýzou vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě získaných faktů byly navrženy strategie pro rozvoj společnosti. Práce se skládá u teoretické části, kde je pozornost věnována studiu problematiky za pomoci odborné literatury a odborných článků a z části praktické, kde jsou provedeny jednotlivé analýzy vybraného podniku. Výsledná zjištění jsou zanesena do SWOT matice a navržena závěrečná doporučení. Klíčová slova Analýza vnitřního a vnějšího prostředí, PESTE analýza, Porterova analýza pěti hybných sil, Model 7S, Vybrané ukazatele finanční analýzy, BCG matice, SWOT matice, Závěrečná doporučení
Návrh strategie pro společnost M-Oil
Odonjavkhlan, Batbileg
Tato bakalářská práce s názvem Návrh strategie pro společnost M-Oil se zabývá problematikou klíčových obchodních procesů. Hlavním cílem je navrhnout vhodnou strategii pro posílení konkurenceschopnosti na trhu. Práce se dělí na dvě základní části, a to teoretická část a praktická část. V části teoretické jsou popsána vybrané metody analýzy prostředí pomocí domácí i zahraniční literární rešerše. V praktické části se dále tyto poznatky aplikují na společnost M-Oil, přičemž hlavním přínosem mé bakalářské práce je navrhnutí strategie pro tuto společnost.
Hodnocení výkonnosti podniku
Janhubová, Ivana ; Orembová, Jaroslava (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti společnosti ADH Group, s. r. o. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je popsána problematika benchmarkingu na základě odborné literatury. Praktická část práce je zaměřena na popis vybraného podniku a analýzu současné situace pomocí strategické analýzy. Následně je aplikována metoda benchmarkingu s cílem zvýšení podnikové výkonnosti. V závěru jsou navrhnuta možná opatření vedoucí ke zvýšení výkonnosti podniku.
Strategická analýza automobilového odvětví v České republice
Krönerová, Nikola
Krönerová, N. Strategická analýza automobilového odvětví v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce se zabývá vypracováním doporučení pro volbu vhodné strategie k upev-nění konkurenceschopnosti podniků působících v dodavatelském odvětví plastových vý-lisků pro výrobce automobilů. Ve vlastní práci byly pro výsledek práce využity analýzy vnějšího prostředí a analýza konkurenčních sil. Pro posouzení atraktivity odvětví a návrhu strategie pro podniky působící v tomto odvětví bylo využito matic EFE, SPACE a GE. Do-davatelům bylo navrženo doporučení agresivních strategií s novými investicemi a inova-cemi odvětví, zvyšování tržních podílů, využití konsolidací, outsourcingu a efektivních MIS pro udržení nebo vyrovnání se vůdčím firmám na trhu na jednotlivých "Tier" úrov-ních.
Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku
ŠKRLETOVÁ, Hana
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie. Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat a zhodnotit stávající marketingovou strategii ve společnosti Spojené kartáčovny a. s. Na základě provedené analýzy navrhnout případné změny stávajícího stavu. Teoretická část je zpracována na základě získaných poznatků z odborné a vědecké literatury zabývající se problematikou marketingu, marketingového mixu, procesem marketingového strategického řízení a systemizací jednotlivých marketingových strategií. V praktické části jsou v úvodu shrnuty základní informace o podniku jako např. historie podniku, vývoj loga, struktura zaměstnanců, organizační struktura atd. Na tento úvod o podniku navazují již provedené analýzy, dále návrh na zlepšení a projekt vytvoření e-shopu a internetových stránek. Mezi tyto analýzy patří analýza marketingového mixu, Porterova analýza pěti hybných sil, SWOT analýzy a tvorba business modelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.