Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Realistická vizualizace alkoholických nápojů pomocí distribuovaného raytracingu
Fabík, Jiří ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Obsahem práce je seznámení se s technikou realistického vykreslování nazvanou sledování paprsku. Je uvedena její základní podoba, rozšíření a optimalizace. Tato technika vykresluje scénu tím způsobem, že skrz jednotlivé pixely vysílá do scény paprsky a zkoumá jejich šířenhttps://wis.fit.vutbr.cz/FIT/st/bci-prj-z.php?id=10990&typ=DP25í podle fyzikálních zákonů. Umožňuje tak zobrazovat přesně stíny, odrazy i průhlednost. Aby nebyla scéna příliš dokonale ostrá, používá se jako rozšíření distribuované sledování paprsku. To nahrazuje paprsky celým svazkem a umožňuje tak zobrazovat měkké stíny, matně průhledné materiály, hloubku ostrosti a odstraňovat aliasing. Jelikož s přibývajícím počtem paprsků roste časová náročnost, je uvedeno několik optimalizačních technik a nástrojů, které se pro to používají. Dále je popsán způsob využití této vykreslovací metody pro vizualizaci alkoholických nápojů.
Hra 128kB s použitím OpenGL
Kačur, Vladimír ; Kučiš, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou hry s omezenou velikostí . Práce popisuje metody pro omezení velikosti výsledné aplikace . Hlavní část práce popisuje metody pro generování grafického obsahu , pohybu po něm a reakce s ním . Zabývá se tvorbou textur a terénu .
Distributed Ray Tracing
Slovák, Radek ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá studiem globální zobrazovací metody distribuované sledování paprsku. Ta z matematického popisu scény generuje dvourozměrné obrazy o vysoké kvalitě a realističnosti. Práce rozebírá problematiku a vysvětluje postupy řešení s touto technikou spojené. Popisuje také neoddělitelnou součást této metody a to klasické sledování paprsku.
Hra 128kB s použitím OpenGL
Kačur, Vladimír ; Kučiš, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou hry s omezenou velikostí . Práce popisuje metody pro omezení velikosti výsledné aplikace . Hlavní část práce popisuje metody pro generování grafického obsahu , pohybu po něm a reakce s ním . Zabývá se tvorbou textur a terénu .
Distributed Ray Tracing
Slovák, Radek ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá studiem globální zobrazovací metody distribuované sledování paprsku. Ta z matematického popisu scény generuje dvourozměrné obrazy o vysoké kvalitě a realističnosti. Práce rozebírá problematiku a vysvětluje postupy řešení s touto technikou spojené. Popisuje také neoddělitelnou součást této metody a to klasické sledování paprsku.
Realistická vizualizace alkoholických nápojů pomocí distribuovaného raytracingu
Fabík, Jiří ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Obsahem práce je seznámení se s technikou realistického vykreslování nazvanou sledování paprsku. Je uvedena její základní podoba, rozšíření a optimalizace. Tato technika vykresluje scénu tím způsobem, že skrz jednotlivé pixely vysílá do scény paprsky a zkoumá jejich šířenhttps://wis.fit.vutbr.cz/FIT/st/bci-prj-z.php?id=10990&typ=DP25í podle fyzikálních zákonů. Umožňuje tak zobrazovat přesně stíny, odrazy i průhlednost. Aby nebyla scéna příliš dokonale ostrá, používá se jako rozšíření distribuované sledování paprsku. To nahrazuje paprsky celým svazkem a umožňuje tak zobrazovat měkké stíny, matně průhledné materiály, hloubku ostrosti a odstraňovat aliasing. Jelikož s přibývajícím počtem paprsků roste časová náročnost, je uvedeno několik optimalizačních technik a nástrojů, které se pro to používají. Dále je popsán způsob využití této vykreslovací metody pro vizualizaci alkoholických nápojů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.