Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
JANČUROVÁ, Aneta
Tato práce začíná teoretickou částí, ve které je vysvětleno několik pojmů. Na úvod je popisován obchod, marketing včetně marketingového mixu, POP prostředky a marketingový výzkum. POP prostředky představují soubor reklamních materiálů a produktů použitých v místě prodeje pro propagaci určitého výrobku. Řadí se sem například podlahová grafika, nafukovací maketa, prodejní stojan apod. V praktické části je prováděn terénní výzkum, který se uskutečňuje v maloobchodní jednotce Hypermarket Albert. Terénní výzkum probíhá osobně tváří v tvář pomocí dotazníkového šetření. Cílem této práce je zhodnocení používání POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. A výzkumnou otázkou je, zdali jsou respondenti spokojeni a jestli si všímají POP prostředků v dané maloobchodní jednotce. Nakonec jsou zhodnoceny výsledky z výzkumu a stanoveny návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.