Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 338 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingový plán vybranej inštitúcie
Štrbáková, Barbora
Štrbáková, B. Marketingový plán vybrané instituce. Bakalářská práce. Brno: Men-delova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro denní stacionář Naše stacko. Marketingová propagace je cílená na sociální síť a webovou stránku. Literární část se soustředí na marketing neziskových organizací. Analyzuje se do-savadní komunikace stacionáře a jeho vnější i vnitřní prostředí. Pomocí dotazníku se zjišťuje vztah veřejnosti k sociální oblasti. Tabulka SWOT shrnuje všechny ana-lýzy a v závěru práce je sestaven rozpočet a navržena konkrétní forma propagace.
Problematika životního a neživotního pojištění v neziskové organizaci
Beneš, Jan
Bakalářská práce se zabývá problematikou životního a neživotního pojištění v neziskové organizaci. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje funkci neziskových organizací, základní pojmy v oblasti pojišťovnictví a bankovní produkty, které mohou využívat neziskové organizace. Praktická část se dále věnuje analýze vybrané neziskové organizace v rámci životního a neživotního pojištění. V této práci je zpracována aktuální pojistná nabídka z hlediska životního a neživotního pojištění pro vybranou organizaci. V závěru práce je provedena komparace a diskuze na základě zjištěných skutečností.
Poskytování potravinové pomoci dětem ve školách ve vybraných zemích Afriky
Zelinková, Karla
Diplomová práce poskytuje přehled rozvojové a potravinové pomoci se zaměřením na české neziskové organizace poskytující tuto pomoc dětem ve školách v Africe. Cílem práce bylo zjistit, jaká je strategie a úspěšnost těchto organizací. Literární přehled zahrnuje obecný rámec rozvojové a potravinové pomoci, koncept potravinové jistoty či bezpečnosti potravin a poskytuje tak teoretický základ pro praktickou část práce. Součástí je rovněž obecný a informativní souhrn neziskových organizací působících v České republice, poskytujících potravinovou pomoc v Africe formou rozboru výročních zpráv a veřejně dostupných informací na internetu za období 2011–2022. Praktická část obsahuje výsledky polostrukturovaných rozhovorů se zástupci vybraných organizací. Jsou zjištěny strategie a úspěšnost jejich aktivit v rozmezí let 2011–2022. Data jsou dále interpretována formou tabulky a grafické vizualizace jejich působení v Africe. Organizace jsou v projektech potravinové pomoci úspěšné a cílí na samostatnost místních komunit, nicméně ne všichni potravinovou pomoc poskytují dětem do škol.
Rozvojové aktivity organizace Člověk v tísni v Africe
Mlejnková, Irena
Tato bakalářská práce se zabývá humanitární a rozvojovou pomocí neziskové organizace Člověk v tísni na území Afriky. Konkrétně se zaměřuje na vývoj podpory za období let 2009 až 2019. Práce je zpracována formou obsahové analýzy Výročních zpráv, které analyzují trendy vývoje dané pomoci v zemích Afriky. V teoretické části je představena problematika neziskového sektoru, následovaná interpretací samotné neziskové organizace Člověk v tísni. Před danou analýzou je uvedení do problematiky regionu Afriky. V praktické části je prostřednictvím obsahové analýzy dokumentu plněn stanovený cíl této bakalářské práce, který představuje vývoj humanitární a rozvojové pomoci neziskovou organizací Člověk v tísni v Africe. Prostřednictvím této analýzy jsou kvalifikovány trendy a vývoj této pomoci za období let 2009 až 2019.
Fundraisingový plán vybraného neziskového subjektu
Horáková, Terezie
Cílem bakalářské práce je zpracování fundraisingového plánu neziskové organizace Klára pomáhá z.s., která se zaměřuje na pomoc a podporu pečujících a pozůstalých osob. V teoretické části bakalářské práce je vysvětlena úloha a pozice neziskových organizací v kontextu národního hospodářství a představen pojem fundraising. Bakalářská práce se věnuje také mezinárodním přístupům k fundraisingu. V praktické části se práce věnuje procesní analýze, která zkoumá činnosti organizace a na které je postaven samotný fundraisingový plán organizace.
Procesní analýza neziskového subjektu Sojka - spolek mladých
Šimková, Kristýna
Práce se zabývá vytvořením procesní analýzy vybraného neziskového subjektu Sojka – spolek mladých. Spolek je zaměřen na organizaci volnočasových aktivit pro děti a mládež, jež zahrnuje jejich sdružování za účelem společenského, kulturního a sportovního vyžití, vzdělávání a osobního rozvoje. Činnost subjektu směřuje k mezinárodní a mezigenerační spolupráci a k podpoře kontaktů se zahraniční mládeží. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení momentálního stavu organizace a na základě výsledků analýz a metod jsou identifikována možná rizika a hrozby. Následně jsou formulována doporučení a návrhy pro danou organizaci vedoucí k jejímu pozitivnímu vývoji.
Strategický plán zvoleného neziskového subjektu
Coufalová, Andrea
Coufalová, A., Strategický plán zvoleného neziskového subjektu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně. Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií, 2020. Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření strategického plánu vybraného neziskového subjektu, jímž je Společnosti pro ranou péči, konkrétně pobočka v Brně. Pracoviště se specializuje na pomoc dětem s ohroženým vývojem či postižením a jejich rodinám. Také se snaží vytvořit optimální prostředí pro začlenění do společnosti, které je jak pro psychiku dětí samotných tak především pro jejich rodiče či pečující osoby velmi důležité. Strategický plán vychází z výstupů procesní analýzy.
Řízení neziskových organizací - případová studie skautský oddíl
Malůšková, Judita
Malůšková, J. Řízení neziskových organizací – případová studie skautský oddíl. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Tato bakalářská práce se zabývá definicí neziskového sektoru, důvody jeho existence a členěním. Práce shrnuje možnosti řízení financí neziskových organizací a možnost obchodní činnosti neziskových organizací. Dále navazuje rozbor financování skautského oddílu a modelový návrh podnikání konkrétní neziskové organizace, skautského oddílu Soběšická Devítka. Jedná se o podnikání s produktem Skautský sirup. V modelu je rozpracována samotná výroba a prodej, marketingová strategie analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, výsledky analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Všechna rizika modelu, kritika návrhů i výhody jsou shrnuty v následné diskuzi a zhodnocení splnění cílů práce v závěru.
Strategický plán zvoleného neziskového subjektu
Gavlíková, Eliška
GAVLÍKOVÁ, E., Strategický plán zvoleného neziskového subjektu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita. Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií, 2020. Cílem této bakalářské práce je vypracovat strategický plán pro neziskovou organizaci SPONDEA, z.ú. sídlící v Brně. Organizace poskytuje širokou škálu služeb a programů zaměřenou na děti a jejich rodiny. Cílem je pomoci dětem přečkat složitá životní období a jejich rodinám řešit problémy spojené s rozchody či napjatými vztahy ať již v rodině, či ve škole nebo mezi vrstevníky. Pomoc zde můžou nalézt i osoby nezvládající svůj vztek, oběti domácího násilí a zneužívání. První část ukotvuje teoretické pojmy a postupy. Druhá část se věnuje jejich aplikaci a interpretaci výsledků, které slouží jako podklad k vypracování strategického plánu organizace.
Komunikační aktivity neziskového festivalu Budějovický Majáles
Vančata, Petr ; Černá, Eliška (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato práce se zaměřuje na analýzu komunikačních a propagačních aktivit největšího neziskového festivalu v České republice, Budějovického Majálesu. Konkrétně se věnuje především identifikování pozitivních i negativních aspektů komunikace s cílem zhodnotit, jak nejefektivněji oslovit cílovou skupinu návštěvníků. Teoretická část obsahuje vymezení marketingových aktivit a představení Budějovického Majálesu. Praktická část dále navazuje analýzou komunikace vybraných ročníků festivalu a interpretací rozhovorů s návštěvníky a organizátory festivalu, kteří hodnotili jejich marketingové strategie. Obě skupiny i přes zdánlivě zhoršenou rozpoznatelnost kvitovaly podobu vizuálů, které festival každoročně výrazně obměňuje. Rozdíly se u skupin objevily v rámci vnímání důležitosti komunikačních témat festivalu, kdy pro návštěvníky byla nejdůležitější atmosféra, osobní zkušenost a kvalita programu. Organizátoři vyzdvihovali atraktivitu nadstavbových aktivit festivalu a inovativních prvků v komunikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 338 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.