Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cooperative Game with Space-Time Duality
Czakan, Vojtěch ; Kapinus, Michal (oponent) ; Polášek, Tomáš (vedoucí práce)
This thesis details the development of a cooperative video game where two players, each in a separate dimension, manipulate time to progress through levels while contending with dangerous obstacles. The game was developed using the Unity engine, enhanced by Netcode for GameObjects and Unity Relay. The solution offers unique multiplayer experience that emphasizes communication, strategy, and timely coordination between players. The implementation demonstrated the feasibility of combining complex time manipulation mechanics with robust multiplayer support to enhance interactive gameplay.
2D multiplayerová strategická hra v Unity
Konečný, Michael
Cílem této bakalářské práce je vytvoření strategické hry pro více hráčů v enginu Unity. V rámci práce jsou popsány použité technologie a postupy použité při vývoji hry. První část práce je věnována teorii designu her a popisu použitých nástrojů. Druhá část je věnována praktické implementaci samotné hry a popisu této implementace. Hra je popsána z uživatelského i technického hlediska.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.