Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Percepce lázeňských služeb klienty Lázní Aurora s.r.o.
KROČÁK, Ladislav
Význam lázeňství je především zdravotně- léčebný, jeho ekonomický význam je však také velmi výrazný. Podstatně ovlivňuje investiční činnost a zaměstnanost a přispívá k rozvoji regionů. Lázně Aurora v Třeboni se specializují na léčení poruch pohybového aparátu, revmatických chorob, poúrazových a pooperačních stavů a celkovou rekondici těla. Lázeňství v Třeboni je odedávna spjato s přírodním léčivým zdrojem, který se v této lokalitě hojně nachází- slatinou. Lázně Aurora nejsou určeny pouze pro nemocné klienty, ale jsou hojně navštěvovány i zdravými lidmi, kteří absolvují rekondiční a relaxační pobyty. Současný trend směřuje k tomu, že do budoucna bude určitým způsobem omezena lázeňská péče hrazená z veřejného zdravotního pojištění, a klienti si budou muset ať buď část, nebo celý léčebný pobyt hradit z vlastních finančních prostředků. Z tohoto důvodu je potřeba se provozovateli lázeňských zařízení zaměřit na to, aby byli klienti co nejvíce spokojeni s léčebným pobytem a do lázeňského zařízení se vraceli. Jelikož jsem pět let pracoval v oblasti poskytování léčebných služeb, navázal jsem touto diplomovou prácí na svou bakalářskou práci ?Spokojenost klientů s lázeňskými službami?, abych znovu zmapoval spokojenost klientů s poskytovanými službami ve výše jmenovaných lázních. Chtěl jsem zjistit, zda se postoj klientů k poskytovaným službám výrazně změnil od výzkumu v roce 2009 v mé bakalářské práci. K výzkumu jsem použil totožný dotazník, jako ve výzkumu v roce 2009. Do výzkumu bylo vybráno 220 respondentů, v období září 2011, 110 respondentům hradila léčebný pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, buď formou komplexní, nebo příspěvkové lázeňské péče, a 110 respondentů si hradilo léčebný pobyt z vlastních finančních prostředků formou samopláteckých pobytů. Domníval jsem se, že muži budou spokojenější než ženy, a klienti, kterým hradí pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, budou spokojenější než klienti, kteří si hradí pobyt z vlastních finančních prostředků. Po zpracování dat nebyly zjištěny žádné výrazné rozdíly ve spokojenosti mezi těmito skupinami respondentů, a ve srovnání s výzkumem v bakalářské práci z roku 2009 nebyly patrné žádné výrazné odchylky ve spokojenosti klientů s poskytovanými službami, což potvrzuje, že lázeňské služby v Lázních Aurora jsou stále na velmi vysoké úrovni. Výsledky této diplomové práce mohou být využity zaměstnanci Lázní Aurora pro zkvalitnění poskytování lázeňských služeb ve všech oblastech a pro zlepšení přístupu personálu lázní ke klientům.
Finanční analýza Lázně Aurora, s.r.o.
Lavička, Rostislav ; Pevná, Jana (vedoucí práce) ; Rak, Jiří (oponent)
Finanční analýza Lázně Aurora, s.r.o.
Procesní organizace Slatinné lázně Třeboň
Novák, Karel ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Blažek, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá přechodem k procesnímu řízením a návrhem sloučení dvou organizací -- Lázně Aurora s.r.o. a Bertiny lázně Třeboň s.r.o. Ze základů teoretických východisek procesního reengineeringu a řízení provozu hospodářských celků v současném, vysoce turbulentním podnikatelském prostředí, vychází návrh studie rozvoje systému lázeňských subjektů. V souvislosti s kompletním reengineeringem stávajících podnikových procesů a transformace lázní je navržen přechod k holdingovému uspořádání, ve kterém se stávající Lázně Aurora s.r.o. a Bertiny lázně Třeboň s.r.o. stanou dceřinými společnostmi nového subjektu - Slatinné lázně Třeboň a. s. Návrhu nové, procesně řízené skupiny Slatinné lázně Třeboň předchází podrobný rozbor současného stavu v lázeňství a výhledu do budoucnosti, z pohledu spojeného subjektu. Z této analýzy vyplývá, že stávající způsob provozu vlivem změn v prostředí nemůže do budoucna zajistit dostatečný hospodářský růst. Jednou z řady zmiňovaných příčin jsou například nastávající změny v systému zdravotnictví a s tím související změna struktury lázeňských klientů podpořená demografickým vývojem obyvatelstva. Současný stav řízení a podnikové předpoklady k procesnímu pojetí organizace jsou hodnoceny pomocí modelu PEMM (Process and Enterprise Maturity Model). Poslední část práce obsahuje základní nástin studie rozvoje systému řízení navržené skupiny Slatinné lázně Třeboň. Cílem nového systému řízení je především efektivní zvládnutí náročného úkolu v podobě obsluhy několika segmentů klientů, přičemž každý segment se vyznačuje odlišnými charakteristikami a požadavky kladenými na lázně a jejich personál. Za účelem dosažení tohoto cíle je navržena nová struktura hlavních podnikových procesů, popis jejich podstatných vazeb a rozdělení umístění vykonávání procesů (sjednocená úroveň holdingu nebo provozy Aurora a Berta) a důvody, které jsou příčinou tohoto uspořádání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.