Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a implementace internetového obchodu s využitím Open Source CMS
Achatov, Igor ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato práce analyzuje trh moderních open source redakčních systémů (CMS) a zabývá se problematikou návrhu a implementace internetových obchodů s využitím těchto systémů a jejich podpůrných nástrojů. Práce se dělí na čtyři části. První část se věnuje analýze trhu open source redakčních systémů (CMS) pro tvorbu internetových obchodů. Výsledky, komentáře a hodnocení jednotlivých CMS a také srovnávací charakteristika jsou představeny pro následující výběr nejvhodnější a optimální varianty podle autorem zadaných kritérií. Druhá část se zabývá rozborem specializovaných komponent pro tvorbu e shopů na redakčním systému vybraném v první části práce. Třetí část představuje návrh a implementace internetového obchodu na základě výsledků analýz z prvních dvou částí práce. Tato část je rozdělena do několika podčástí (fází), které popisují a ilustrují hlavní implementační kroky v procesu tvorby internetového obchodu. Čtvrtá část práce je věnována rozboru komerčních marketingových nástrojů zaměřených na rozvoj a maximální podporu prodeje a rozšiřuje standardní možnosti a funkce vytvořeného e shopu. Prvním z hlavních cílů je provést analýzu open source CMS a na základě autorem zadaných kritérií vybrat optimální variantu pro dosažení dalších cílů práce. Dalším cílem je samotná tvorba -- pomocí vybraného redakčního systému vytvořit internetový obchod, který by byl nejenom funkční, ale i přizpůsobený nejnovějším technologiím a požadavkům současného trhu elektronické komerce. Třetím cílem práce je rozebrat některé marketingové nástroje rozšiřující standardní možnosti vytvořeného internetového obchodu, které jsou orientovány na maximalizaci zisku provozovatele e shopu. Posledním cílem práce je na základě teoretických a praktických znalostí autora práce nabídnout čtenáři patřičné komentáře, tipy a doporučení k jednotlivým nástrojům, procesům a technologiím při tvorbě funkčního a efektivního e shopu. Poskytovaná informace může být užitečná pro provozovatele, vývojáře, webové programá-tory a uživatele internetových obchodů. Výsledky, postupy, příklady a rekomendace práce lze využít pro vzdělávací kurzy, statistické, analytické a jiné účely.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.