Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení stavu vnitřního prostředí
Doležal, Libor ; Fišer, Jan (oponent) ; Krejčí, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce poskytuje přehled o činitelích působících na kvalitu vnitřního mikroklimatu s důrazem na faktory s vlivem na tepelnou pohodu. Zároveň poukazuje na nepohodu, kterou tyto faktory způsobují. Jsou zde představeny jednotlivé základní způsoby a principy měření veličin potřebných k posouzení tepelné pohody. Práce není přímo návodem pro měření zmíněných veličin, ale nabízí možnost výběru vhodného měřícího přístroje podle účelu a rozsahu. Dále nabízí přehled o normách a vyhláškách spojených s danou problematikou.
Postoje středoškolské mládeže k pohybovým aktivitám
Cvanová, Nicole
V bakalářské práci je řešeno téma postojů středoškolské mládeže k pohybovým aktivitám. V teoretické části jsou definovány pojmy, jako jsou hodnoty, postoje a pohybové aktivity, popsané funkce a komponenty postojů, specifikované vlivy pohybových aktivit na člověka z bio-psycho-sociálního hlediska, vymezení činitelé ovlivňující postoje adolescentů k pohybovým aktivitám, nastíněné možnosti jejich formování a podaný přehled závěrů výzkumů, které mapovaly postoje adolescentů k pohybovým aktivitám. Metodami použitými pro vypracování teoretické části jsou studium odborné literatury, tvorba poznámek s výpisky, jejich analýza, komparace a následná syntéza. V praktické části jsou prezentovány výsledky průzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké postoje zaujímají žáci střední odborné školy k pohybovým aktivitám, co či kdo je ovlivňuje v aktivitě nebo inaktivitě, jakým pohybovým aktivitám se žáci věnují a s jakou četností. Použita byla dotazníková metoda. Nástrojem sběru dat byl dotazník navržený pro účely průzkumu. Respondenty jsou žáci prvních až čtvrtých ročníků oboru vzdělání Informační a komunikační technologie na Střední škole informatiky, poštovnictví a finančnictví v Brně. Výběr školy byl proveden z důvodu jejího zaměření na vzdělávání, které se týká hlavně moderních technologií a v nesčetném množství se s nimi rovněž pracuje, což podle odborníků potencionálně vede ke snižování pohybových aktivit. Data z dotazníků byla zpracována za využití popisné statistiky.
Postoje středoškolské mládeže k pohybovým aktivitám
Cvanová, Nicole
V bakalářské práci je řešeno téma postojů středoškolské mládeže k pohybovým aktivitám. V teoretické části jsou definovány pojmy, jako jsou hodnoty, postoje a pohybové aktivity, popsané funkce a komponenty postojů, specifikované vlivy pohybových aktivit na člověka z bio-psycho-sociálního hlediska, vymezení činitelé ovlivňující postoje adolescentů k pohybovým aktivitám, nastíněné možnosti jejich formování a podaný přehled závěrů výzkumů, které mapovaly postoje adolescentů k pohybovým aktivitám. Metodami použitými pro vypracování teoretické části jsou studium odborné literatury, tvorba poznámek s výpisky, jejich analýza, komparace a následná syntéza. V praktické části jsou prezentovány výsledky průzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké postoje zaujímají žáci střední odborné školy k pohybovým aktivitám, co či kdo je ovlivňuje v aktivitě nebo inaktivitě, jakým pohybovým aktivitám se žáci věnují a s jakou četností. Použita byla dotazníková metoda. Nástrojem sběru dat byl dotazník navržený pro účely průzkumu. Respondenty jsou žáci prvních až čtvrtých ročníků oboru vzdělání Informační a komunikační technologie na Střední škole informatiky, poštovnictví a finančnictví v Brně. Výběr školy byl proveden z důvodu jejího zaměření na vzdělávání, které se týká hlavně moderních technologií a v nesčetném množství se s nimi rovněž pracuje, což podle odborníků potencionálně vede ke snižování pohybových aktivit. Data z dotazníků byla zpracována za využití popisné statistiky.
Podpora motivace žáka střední školy ke studiu
Šulková, Alena ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá motivací žáka střední školy ke studiu a možnostmi učitele ovlivnit tuto motivaci. V teoretické části jsou vymezena psychologická východiska a analizovány možnosti učitele podpořit motivaci žáka. Pozornost je věnována pedagogické komunikaci, metodám a formám vyučování a hodnocení. Empirická část popisuje empirické šetření, které proběhlo na střední škole. Empirické šetření zkoumalo působení některých motivačních činitelů na motivaci žáků k učení.Dalším předmětem zkoumání byla struktura motivace žáků. Šetření má omezenou platnost - platí pouze pro zkoumaný vzorek. Výsledky šetření mohou být užitečné nejen pro učitele vyučující ve zkoumaných třídách, ale i pro ostatní pedagogy.
Hodnocení stavu vnitřního prostředí
Doležal, Libor ; Fišer, Jan (oponent) ; Krejčí, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce poskytuje přehled o činitelích působících na kvalitu vnitřního mikroklimatu s důrazem na faktory s vlivem na tepelnou pohodu. Zároveň poukazuje na nepohodu, kterou tyto faktory způsobují. Jsou zde představeny jednotlivé základní způsoby a principy měření veličin potřebných k posouzení tepelné pohody. Práce není přímo návodem pro měření zmíněných veličin, ale nabízí možnost výběru vhodného měřícího přístroje podle účelu a rozsahu. Dále nabízí přehled o normách a vyhláškách spojených s danou problematikou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.