National Repository of Grey Literature 974 records found  beginprevious970 - 974  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Humour in Advertising
Krůtová, Iva ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Kohlová, Lenka (referee)
Práce se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. V teoretické části mapuje současnou situaci využití humorných reklam, sleduje historii, formy ale i právní stránku reklamy obecně. Podrobněji rozebírá problematiku erotiky, hudby a osobnosti v reklamě, ale také guerilla marketing, sociální reklamu a lidovou tvořivost. Hlavní důraz je však kladen na praktickou část práce, která popisuje marketingovou komunikaci společnosti Oskar (dnes Vodafone) a podrobněji ji rozebírá pomocí obsahové analýzy jejích TV spotů a dotazníkového šetření.
Monitoring and effectiveness of internet advertising spending
Nakládal, Michal ; Puchýř, Milan (advisor) ; Ganoczy, Eduard (referee)
Práca sa zameriava na problematiku on-line reklamy, jej efektívnosti z hľadiska jednotlivých druhov a sledovanie aktuálnych trendov v reklamných výdajoch do tohto segmentu. V prvej časti rozdeľujem používané druhy internetovej reklamy podľa medzinárodného delenia IAB a píšem aj o platobných modeloch a reklamných systémoch špecifických pre internet. Druhá časť porovnáva internet s masmédiami podľa kľúčových vlastností pre využitie v reklame. Práca opisuje efektivitu druhov internetovej reklamy. Tretia časť diplomovej práce detailne opisuje projekt spoločnosti Primetime s názvom Monitoring internetovej reklamy.
Tools of political marketing
Friedová, Paulína ; Grossmutová, Jana (advisor) ; Stehlík, Eduard (referee)
Diplomová práca sa zaoberá prítomnosťou politického marketingu na Slovensku v predvolebnom období parlamentných volieb do Národnej rady roku 2006. Využívanie základných marketingových nástrojov v politike ? produktu, ceny, distribúcie a reklamy je analyzované vo volebných kampaniach dvoch kandidujúcich strán: dovtedy vládnej, pravicovej SDKÚ-DS a opozičnej, ľavicovej strany SMER-DS. Práca analyzuje obe volebné kampane z pohľadu marketingu.
Celebrity participation in advertising
Vopasek, Tomáš ; Koudelka, Jan (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Práce analyzuje rozdíly v postojích a vnímání reklamy se známou osobností lidmi s vyšším zájmem o svět známých osobností a bulvár. Dále se zabývá vhodností a účinností zapojení známých osobností v reklamě. Dále obsahuje porovnání zapojení celebrit v reklamě formou doporučení (testimonialu) vs. hraní role. V práci je rovněž uvedeno srovnání 18 známých osobností popuární kultury pomocí metody BAV.
Celebrity v reklamě
Baráthová, Monika ; Koudelka, Jan (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Práce se zaměřuje na tematiku zahraniční celebrity v české televizní reklamě. Analyzuje 5 reklam na mezinárodné úrovni, ve kterých vystupují světoznámé osobnosti. Teoretická část zahrňuje kapitoly, které vysvětlují základní pojmy spojené s touto tematikou. Ve praktické části jsou uvedeny testy provedené na základě údajů z osobních individuálních dotazníků. Testování závislostí mezi odpovědi a demografickými charakteristikami respondentů proběhlo pomocí programu Statgraphics.

National Repository of Grey Literature : 974 records found   beginprevious970 - 974  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.