Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 93 záznamů.  začátekpředchozí84 - 93  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Virtuální svět
Hamal, Jakub ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je přiblížení problematiky procesu tvorby počítačových her a představení herního enginu Unity3D. Získané poznatky jsou poté uplatněny při vytvoření ukázkové aplikace pro PC. První část práce je věnována procesu tvorby počítačových her, ve druhé části je popsán engine Unity3D spolu s ostatním softwarem, použitým při vytváření aplikace. Poslední část práce se zabývá popisem vytvoření aplikace s využitím technik z předešlých kapitol.
Funkce počítačových manažerských her
Kočí, Josef ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech využití manažerských her, jejich účelu, smyslu, funkcích a dále se zaměřuje konkrétně na počítačové manažerské hry, čím se liší od klasických her a jaké jsou jejich výhody a nevýhody. V teoretické části také uvedu, proč se vůbec o těchto hrách bavíme, proč jsou přijímány nebo odmítány a proč si vlastně našly u některých manažerů i veřejnosti oblibu. K tomu mi poslouží průzkum provedený v období 11. 04. 2016 - 22. 04. 2016, ze kterého je patrný postoj hráčů k těmto hrám a ze kterého lze také zjistit, jak moc tyto hry působí na schopnosti hráčů. Nakonec také uvedu pár příkladů počítačových manažerských her, které považuji za vhodnou ukázku. Dále čtenáře seznámím se svým návrhem počítačové manažerské hry, kterou jsem díky nasbíraným informacím vytvořil v jazyku C#, jaké prvky má hra společné s uvedenými příklady her a jaká je její návaznost na provedený průzkum.
Návrh mobilní aplikace pro správu serveru
Kolář, Jakub ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Rais, Aziz (oponent)
Práce se zabývá vzdálenými servery a to konkrétně servery pro hru Minecraft. Tyto servery jsou rozděleny do skupin. Práce zkoumá možnosti vzdáleného přístupu k těmto serverům na úrovni síťových protokolů, které jsou stručně popsány, a také na úrovni samotné hry, kdy popisuje možnosti hry, které je možné ovlivňovat pomocí vzdálené správy. Následně analyzuje aplikace, které jsou k tomuto vzdálenému přístupu určené, a identifikuje problémy s nimi spojené. Na základě problémů z této analýzy vyplívajících je navrhnuta aplikace, která tyto problémy řeší. První kapitola práce obsahuje stručný popis síťových protokolů, které je možno použít ke vzdálené správě serverů pro hru Minecraft a identifikaci nejvhodnějšího protokolu. Další kapitola popisuje hru Minecraft, a to konkrétně ty její oblasti, které je možné ovlivnit pomocí vzdálené správy. V další kapitole jsou analyzovány aplikace, které je možné použít ke vzdálené správě Minecraft serverů a na základě problémů, které tato analýza identifikuje je v následující kapitole vytvořen návrh aplikace, které tyto problémy řeší. Navržená aplikace je následně realizována. Poslední část práce obsahuje uživatelskou dokumentaci vytvořené aplikace.
Návrh gamifikace do služby Car4way
Bobková, Marie ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá navrhnutím gamifikace do společnosti, která poskytuje služby. V teoretické části je nejprve vymezen pojem gamifikace, její vývoj, hry a jejich význam. Následně je popsána typologie hráčů. Základní princip gamifikace je vysvětlen na herních prvcích a mechanismech, které motivují hráče k aktivitě. Počáteční kapitoly tvoří souhrn základních poznatků z literatury, převážně zahraniční. Dále jsou zde popsány příklady úspěšných aplikací, s využitím herních prvků, které následně v praktické části budou využity při navrhování vhodné gamifikace do společnosti Car4Way. Nejdříve ze všeho je popsána společnost Car4Way, zejména její procesy od registrace k vrácení automobilu. Porovnání jednotlivých gamifikačních prvků a vytvoření konceptu gamifikace služby best practices na Car4way
Lexikon osobností hokejového klubu HC Dukla Jihlava
VARHANÍK, Lukáš
HC Dukla Jihlava, hokejový klub Kraje Vysočina, sklízel největší úspěchy ve druhé polovině 20. století. Původně byl armádním hokejovým klubem, který vznikl přestěhováním Dukly Olomouc v roce 1956. Klub je historicky nejúspěšnějším českým hokejovým klubem, v němţ za dobu působení hrálo několik hokejistů, kteří se svými výkony zapsali do dějin. V práci se autor věnuje historii vzniku ledního hokeje a začátku vzniku klubu HC Dukla Jihlava. V praktické části práce uvádí jména, osobní úspěchy a rozhovory s hokejisty, které zařadil do lexikonu osobností jihlavského hokejového klubu. Cílem práce je připomenutí slavné historie klubu, který se proslavil prací s mladými hokejisty, z nichţ vychoval národní reprezentanty, mistry republiky, vítěze Spengler Cupu, drţitele Zlaté hokejky, stříbrné olympioniky. Někteří hráči dostávali nabídky ze zahraničí, ale tehdejší doba jim to neumoţnila. Přesto se v konkurenci hokejistů dokázali prosadit a nikdo jihlavského angaţmá nelituje. Dukla Jihlava je značka města.
Technika a metodika nácviku bloku ve volejbale
BARÁK, Jiří
Tématem této bakalářské práce je ověření a nácvik blokařských předpokladů.Podkladem práce bylo testování hráčů VK České Budějovice a hráčů Volejbal Brno. Obě družstva byla otestována stejnými pohybovými testy. Naměřené výsledky byly porovnány a statisticky vyhodnoceny. Cílem této práce je pomocí nácviku blokařských dovedností zjistit úroveň blokování týmů VK České Budějovice a Volejbal Brno.\\
Geocaching - volnočasová aktivita současnosti
KOČEROVÁ, Martina
Práce se zabývá hrou Geocaching. Teoretická část charakterizuje dobu a okolnosti vzniku hry a hru a její význam. Dále následují popis hry Geocaching a hypotézy o tom, proč lidé Geocaching hrají. Praktická část obsahuje vyhodnocení ankety a porovnání těchto výsledků s vyslovenými hypotézami. Ukázalo se, že lidé hrají Geocaching kvůli naplňování některých jejich potřeb. Konkrétně se jedná především o potřeby společenské a potřebu seberealizace, ale také o základní potřebu pohybu, bezpečí (jistoty) nebo svobody. Neuspokojené potřeby jsou vnitřní motivací k takovému jednání, které vede k jejich naplnění. Hra Geocaching svým hráčům poskytuje možnost naplnění potřeby společenské a potřeby seberealizace, které jsou uspokojovány navázáním vztahů přátelství, pobytem v přírodě obohaceným hledáním keší, poznáváním nových míst, získáváním nových vědomostí, zkušeností a jejich sdílením s druhými lidmi. Dále pak základních potřeb pohybu a bezpečí (jistoty), které jsou naplňovány především pohybem v přírodě, pocitem sounáležitosti se skupinou a možností anonymity a svobodného rozhodování se.
Problematika úrazů u sportovního klubu TJ Lokomotiva České Budějovice
OHRAZDOVÁ, Ivana
Zranění patří k závažný problémům veřejného zdravotnictví. Podle dostupných statistických údajů ročně více než pět milionů lidí na celém světě na následky zranění umírá. V současné době se problematice úrazů věnuje zvýšená pozornost. Přesto existují určité druhy zranění, které jsou opomíjeny. Jedná se především o sportovní úrazy. Tato bakalářská práce se zaměřuje na fotbalovou úrazovost dětí. Fotbal je považován za poměrně bezpečný sport i když fyzické a psychické požadavky na jednotlivé hráče se neustále zvyšují. Přestože se práce zabývá problematikou dětské úrazovosti považuji sportovní aktivity za velmi důležitou součást našeho života. Díky spolupráci s TJ Lokomotiva České Budějovice fotbalovým oddílem, jsem mohla shromáždit jednotlivé údaje, názory a informace týkající se této problematiky. Analýzou dat bylo zjištěno, že děti a trenéři si většinou riziko zranění uvědomují, ale domnívají se že je nezbytnou součástí této hry. Míra zranění stoupá zvyšujícím se věkem hráčů, vzhledem ke skutečnosti, že tito hráči mají tendence k tvrdší, agresivnější hře. Dále výzkum ukázal, že hráči v otázkách prevence úrazů disponují malými znalostmi, na rozdíl od trenérů, kteří informace o prevenci úrazů mají, ale neaplikují je do praxe. Zpracované údaje je možné použít preventibilním programům u kolektivních sportů.  
Provedení kontroly tréninkového procesu hráčů a družstva ve volejbale
ULČ, Jan
Bakalářská práce zjišťuje rozdíly ve vybraných pohybových schopnostech a zdatnosti u hráčů volejbalu. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a výzkumné. Teoretická část obsahuje charakteristiku volejbalu, herního výkonu hráče v utkání, pohybových schopností a testování. Ve druhé výzkumné části jsem testoval hráče Vavexu Příbram a Jihostroje České Budějovice, kteří se účastní již řadu let nejvyšší volejbalové soutěže v České republice. Jejich výsledky jsem porovnával, vyhodnotil a graficky zobrazil. Vzhledem k výsledkům v soutěži předpokládám, že u Jihostroje bude prokázána vyšší úroveň testovaných schopností na základě jejich výrazně lepších výsledků v soutěži. Cílem práce je pomocí testování zjistit, jestli tomu tak doopravdy je. Výsledky práce by mohly zajímat nejen trenéry obou družstev, kteří takto zjistí úroveň fyzické zdatnosti svých svěřenců, ale i širší volejbalovou veřejnost.
Počítačové hry a simulace (se zaměřením na MMOG)
Šach, Martin ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Cílem této práce je nejen popsání obecnějších charakteristik Massive Multiplayer Online Games (včetně jejich třídění, nevyjímaje platforem, na kterých jsou provozovány), ale také jejich začlenění do všeobecně širšího rámce -- do kyberprostoru. Kyberprostor zde prostupuje všemi snahami o doporučení a specifika her. Je základní složkou, autoritou, ke které se všechny části práce odvolávají a vrací. A s tím také souvisí druhý a hlavní cíl, a sice nutnost, do tohoto virtuálního světa -- kyberprostoru, zařadit hráče. Pokusit se nalézt jeho touhy a tužby, jeho skutečnou povahu. Ať už se tak tedy děje pomocí popisů rozličných herních zařízení a způsobů připojení jejich uživatelů do kyberprostoru, či rozšiřováním obzorů čtenáře na jemu dosud neznámá místa, je celá práce vedena snahou o jediné. Aby ten, kdo podrobně toto pojednání prostuduje, byl sám schopen si odpovědět na otázku, zda hráči dostávají od hry to, co chtějí. A to dříve než si přečte kapitolu závěrečnou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 93 záznamů.   začátekpředchozí84 - 93  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.