Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 89 záznamů.  začátekpředchozí75 - 84další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza výskytu vybraných kongenitálních poruch
PRANTLOVÁ, Veronika
Úkolem této diplomové práce je zpracovat analýzu výskytu letní vyrážky jako kongenitální poruchy v populaci starokladrubských běloušů. Na začátku práce je obecně shrnuta problematika kongenitálních poruch, vznik a vyvolávací faktory. Dále je pojednáno o letní vyrážce u koní jako alergickém onemocnění s genetickou predispozicí. Vlastní výzkum se zaměřil na statistickou analýzu současné populace starokladrubských běloušů a dále na analýzu potomků po vybraných jedincích. Byl zjištěn významný vliv otce a ročníku narození na nemocnost potomstva. Nebyl prokázán rozdíl v nemocnosti dle pohlaví hříbat. V závěru jsou shrnuta praktická chovatelská doporučení.
Protektivní faktory ovlivňující užití produktů nosní hygieny.
KROUPOVÁ, Veronika
Tato práce volně navazuje na bakalářskou práci s názvem Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka. Teoretickou část jsem vhodně rozšířila o nové poznatky modernější literatury a snažila jsem se najít veškeré protektivní faktory, které mohou ovlivnit užití nebo nákup produktů nosní hygieny. Věnovala jsem pozornost i procesům s tímto souvisejícím, jako je marketing, marketingová komunikace a spotřební chování zákazníka. V souvislosti s následnou analýzou dat jsem nastínila i zdravotní problematiku. V praktické části jsem hodnotila úspěšnost jednotlivých reklamních kampaní v letech 2007 ? 2010 na Nasivin a Sterimar v souvislosti s návazností prodejů na morbiditu chřipek, nechřipkových onemocnění a alergických onemocnění v populaci ČR. Dále jsem analyzovala nákupní zvyklosti zákazníka ? spotřebitele na Nasivin, jak postupuje při léčbě rýmy, a jaké zná značky nosních dekongestantů. V rámci produktu Nasivin a Sterimar jsem analyzovala zákazníka ? lékárníka, jeho vztah ke značce produktu a jeho zvyklosti v doporučování. Data jsem získala z několika zdrojů. Firma Merck Serono poskytla údaje o reklamních kampaních a výsledcích prodejů v letech 2007 - 2010. Agentura pro výzkum trhu Median poskytla data pro analýzu cílového zákazníka. Třetím zdrojem dat byla agentura Stem/Mark, ze které jsem čerpala podklady o nákupních zvyklostech spotřebitelů a zvyklostech lékárníků při doporučování přípravků. Čtvrtým zdrojem dat byl Státní zdravotní ústav s informacemi týkajících se respiračních a alergických onemocnění. Provedenou analýzou jsem zjistila úzkou souvislost mezi prodejem produktů a výskytem respiračních onemocnění, ne však alergických onemocnění. Firma umí vhodně zacílit na typ zákazníka a jeho potřeby a respektuje sezonnalitu produktu. Měla by se zaměřit především na získávání nových zákazníků a pozastavit přechod stávajících zákazníků ke konkurenci. V diskuzi a závěru jsem nastínila i problematiku zdraví, českého zdravotnictví a prevence civilizačních chorob.
Sesterská edukace u dítěte s alergickým onemocněním
VRŠANOVÁ, Markéta
Bakalářská práce se zabývá sesterskou edukací u dítěte s alergickým onemocněním. Cílem této práce bylo zjistit, jak dětský pacient chápe svoje onemocnění a jak je edukován sestrou o svém léčebném režimu. Zároveň bylo také zjišťováno, jak jsou rodiče informováni sestrou o možnostech léčby alergie. V souladu s cíly práce byly stanoveny tři hypotézy. Hypotéza 1: ,,Děti s alergickým onemocněním v kategorii staršího školního věku rozumí svému onemocnění na základě edukace sestrou.`` Hypotéza 2: ,,Děti s alergickým onemocněním v kategorii staršího školního věku rozumí svému léčebnému režimu na základě edukace sestrou.`` Hypotéza 3: ,,Rodiče jsou informováni sestrou o možnostech léčby alergie.`` Po vyhodnocení všech získaných dat se všechny hypotézy potvrdily. Z výsledků šetření vyplynulo, že edukace sestrou má velký vliv na rodiče a jejich děti, kteří trpí alergií. Sestra jim pomáhá poznat a pochopit toto onemocnění, učí je najít nový životní styl. Z výzkumného šetření bylo zjištěno, že alergické děti a jejich rodiče jsou dostatečně sestrou edukovány. Jako nejvhodnější forma edukace pro obě dvě skupiny, byl osobní pohovor se sestrou v ordinaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 89 záznamů.   začátekpředchozí75 - 84další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.