Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí65 - 74dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model elektronického obchodu s podporou zákazníků
Henčl, Luděk ; Přikryl, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je obecná analýza, výhody, nevýhody a chování zákazníka v prostoru elektronického obchodování. Součástí této analýzy je návrh konkrétního internetového obchodu.
Model práce s dokumenty v elektronickém obchodování
Grohmann, Jiří ; Mareth, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje model práce s dokumenty elektronického obchodování. Je zde rozebrána možnost elektronických podpisů v účetnictví a popsány vybrané případy bezpečnosti elektronického podpisu. V práci jsou uvedeny vybrané možnosti ochrany dat v elektronickém obchodování.
Zdanění elektronického obchodu a jeho role v mezinárodním daňovém plánování
Nováková, Kamila ; Beranová, Michaela (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává nejen o zdanění elektronického obchodu v mezinárodním měřítku, ale i o elektronickém obchodu obecně. Zabývá se zejména možnostmi mezinárodního daňového plánování, kde právě elektronický obchod hraje důležitou roli. Posláním práce je zpřehlednění teoretických přístupů a jejich aplikace na konkrétních případech.
Rozbor možností elektronického obchodu B2B
Fogl, Vladimír ; Holomková, Pavla (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Spolupráce je základ veškeré ekonomické produkce a obchodních procesů. Rychlé proniknutí informačních technologií do obchodní sféry umožňuje a vyžaduje změny v jádru obchodních procesů a vztahů mezi obchodními organizacemi. Použití IT u B2B smluvních procesů usiluje o optimalizaci a globalizaci těchto procesů zlepšujících jejich rychlost, efektivitu a růst. Elektronická spolupráce může být takto použita na jednu stranu pro zlepšení vzoru existujícího obchodního vztahu a na druhou stranu pro umožnění nových forem pro obchodní vztahy. Tato práce objasňuje pojem elektronické B2B obchodování, hodnotí současnou koncepci B2B elektronické spolupráce, její základní rysy, které se týkají komunikace mezi subjekty, elektronického bankovnictví (platby mezi účastníky el. obchodu), zabezpečení smluvních B2B spojení a přináší také ekonomický pohled na problém. V praktické části je analyzován zkoumaný B2B model firmy Adriadatabanka s.r.o. spolupracující elektronicky s obchodním partnerem a poté je navrhnuto nové, efektivnější řešení.
Elektronické obchodování na finančních trzích
Antoš, Milan ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou elektronického obchodování na finančních trzích. Popisuje základní principy fungování některých elektronických transakčních mechanizmů, které jsou běžně aplikovány v reálném prostředí finančních trhů.
Redakční systém realitní kanceláře
Šebesta, Jan ; Čápek, Božetěch (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se na základě analýzy potřeb a vyjádřených požadavků realitní kanceláře zabývá tvorbou a vývojem redakčního systému pro zajištění aktuálních nabídek nemovitostí na webových stránkách.
Elektronický obchod pro vybranou firmu
Ivičič, Stanislav ; Ivičič, Stanislav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na vytvoření návrhu elektronického obchodu pro konkrétní firmu, který bude dále použitelný jako aplikace k obchodování na internetu.
Tvorba elektronického obchodu za pomocí volně dostupných publikačních prostředků
Folta, Martin ; Vlček, Václav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá možností užití volně dostupných publikačních prostředků při budování elektronického obchodu v českých podmínkách se všemi specifiky českého prostředí.
Návrh dílčí části informačního systému
Procházka, Václav ; Kolesa, Jaroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tématem této práce je návrh dílčí části informačního systému podniku. Obsahuje analýzu současného stavu informačního systému a elektronického obchodu, který je s ním propojen. Výsledkem této práce je návrh řešení pro zlepšení funkčnosti a rentability elektronického obchodu, využitím webových propagačních služeb e-marketingu a SEO optimalizace, ale i jiných nástrojů.
Elektronický obchod firmy
Elčknerová, Lenka ; Kocichová, Jana (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozšířením a zkvalitněním působení firmy na poli internetového prodeje, jak na velkoobchodní, tak na maloobchodní úrovni. Řeší dílčí cíle celého projektu, a to například analyzování současného stavu elektronického obchodu firmy, analýzu počínání si konkurence v této oblasti a návrh budoucího stavu. První část je zaměřena na teoretický úvod do problematiky. Druhá část specifikuje hlavní vizi firmy a analyzuje její současnou situaci. Třetí část popisuje realizaci celého podnikatelského záměru a návrh na budoucí vývoj internetového prodeje z pohledu vybrané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí65 - 74dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.