| |
| |
| |
|
Rozbor možností elektronického obchodu B2B
Fogl, Vladimír ; Holomková, Pavla (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Spolupráce je základ veškeré ekonomické produkce a obchodních procesů. Rychlé proniknutí informačních technologií do obchodní sféry umožňuje a vyžaduje změny v jádru obchodních procesů a vztahů mezi obchodními organizacemi. Použití IT u B2B smluvních procesů usiluje o optimalizaci a globalizaci těchto procesů zlepšujících jejich rychlost, efektivitu a růst. Elektronická spolupráce může být takto použita na jednu stranu pro zlepšení vzoru existujícího obchodního vztahu a na druhou stranu pro umožnění nových forem pro obchodní vztahy. Tato práce objasňuje pojem elektronické B2B obchodování, hodnotí současnou koncepci B2B elektronické spolupráce, její základní rysy, které se týkají komunikace mezi subjekty, elektronického bankovnictví (platby mezi účastníky el. obchodu), zabezpečení smluvních B2B spojení a přináší také ekonomický pohled na problém. V praktické části je analyzován zkoumaný B2B model firmy Adriadatabanka s.r.o. spolupracující elektronicky s obchodním partnerem a poté je navrhnuto nové, efektivnější řešení.
|
| |
| |
| |
| |
|
Návrh dílčí části informačního systému
Procházka, Václav ; Kolesa, Jaroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tématem této práce je návrh dílčí části informačního systému podniku. Obsahuje analýzu současného stavu informačního systému a elektronického obchodu, který je s ním propojen. Výsledkem této práce je návrh řešení pro zlepšení funkčnosti a rentability elektronického obchodu, využitím webových propagačních služeb e-marketingu a SEO optimalizace, ale i jiných nástrojů.
|
|
Elektronický obchod firmy
Elčknerová, Lenka ; Kocichová, Jana (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozšířením a zkvalitněním působení firmy na poli internetového prodeje, jak na velkoobchodní, tak na maloobchodní úrovni. Řeší dílčí cíle celého projektu, a to například analyzování současného stavu elektronického obchodu firmy, analýzu počínání si konkurence v této oblasti a návrh budoucího stavu. První část je zaměřena na teoretický úvod do problematiky. Druhá část specifikuje hlavní vizi firmy a analyzuje její současnou situaci. Třetí část popisuje realizaci celého podnikatelského záměru a návrh na budoucí vývoj internetového prodeje z pohledu vybrané společnosti.
|