National Repository of Grey Literature 658 records found  beginprevious620 - 629nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Podnikání v silniční dopravě a jeho specifika
Samešová, Markéta ; Eisler, Jan (advisor) ; Kunst, Jaromír (referee)
Ekonomická reforma v ČR nastartovala uplatňovaní tržních principů. Služby jsou definovány jako výkony pro trh, které mají nematerializovanou podobu. Na rozdíl od hmotných statků jsou nehmotné, neskladovatelné, nezkazitelné a často neviditelné. Předpoklady vývoje poptávky a nabídky po přepravě. Přepravní služby jako faktor rozvoje společnosti a podniků. Specifikace nezbytné úrovně přepravních služeb ve společnosti. Cílem je naznačit metodologii a perspektivy dopravy založené na harmonizovaných podmínkách dopravních podniků a vytvoření racionálních proporcí přepravních služeb.
Analýzy trhu Business Intelligence
Závodný, Martin ; Pour, Jan (advisor) ; Pergl, Robert (referee)
Cílem diplomové práce je vytvoření uceleného přehledu trhu Business Intelligence (BI). V úvodní části jsou uvedeny obecné principy technologie Business Intelligence. Následuje analytická část, zabývající se poptávkou a nabídkou na trhu BI v ČR a ve světě. Další část je věnována aplikačním oblastem a službám BI. Poté následuje analýza BI nástrojů, v rámci níž je trh nástrojů rozdělen do čtyř segmentů ? databáze, nástroje datové integrace, pokročilé analytické nástroje a řešení pro data mining. V závěrečné části je uveden přehled trendů týkajících se trhu a využití Business Intelligence v podnikové praxi. V příloze jsou shrnuty některé významné dodavatelské subjekty působící na českém trhu.
Software support for personalized document creation
Balogh, István ; Lukašovská, Renáta (advisor) ; Jambrich, Matej (referee)
Communication trough documents have become a key element in every company?s life, communication channels expanded to include not just print but fax, web and email. Marketing and market studies repeatedly show that personalized documents (delivered through these channels) can positively influence customer relationship hereby help to achieve business success. For IT companies these changes created an exciting new opportunity to develop new solutions and offer new services. There are several companies on the market of personalized document creation which offering high quality product and services. Therefore it might not be easy to make the right choice, to find the most fitting solution and the best vendor. The main objective of this thesis is to provide detailed information about personalized document creation in general and to introduce the market leading vendors and their technology.
Žena na trhu práce
Mazáčová, Barbora ; Macháčková, Jaroslava (advisor) ; Válková, Petra (referee)
Práce se věnuje rozdílům v postavení mužů a žen na trhu práce. Je zde srovnání zaměstnanosti žen a mužů dle věkových skupin, dle dosaženého vzdělání, dle pracovního poměru, dle oboru ekonomických činností atd. Práce vystihuje situaci na trhu práce v České republice i ve vybraných zemích Evropské unie. Poukazuje na rozdíly ve mzdách mužů a žen. Jedná se o statistickou studii. Praktickou část tvoří případová studie ze společnosti Vodafone. Ta demonstruje vývojové trendy v České republice. Výsledkem je zhodnocení situace na trhu práce v České republice a popis trendů, které budou pro český trh práce charakteristické.
Exportní příležitosti na trhu Turecka s přihlédnutím ke kulturním, psychologickým odlišnostem a obchodním zvyklostem
Dudychová, Pavla ; Mertlíková, Františka (advisor) ; Kejhová, Tereza (referee)
Diplomová práce je zaměřena na zjištění exportních příležitostí na tureckém trhu s ohledem na kulturní a obchodní specifika daného teritoria. V první části je analyzován turecký trh z ekonomického hlediska. K dispozici je vývoj základních makroekonomických ukazatelů. Druhá část je věnována smluvní a institucionální základně vzájemného obchodu jak s Evropskou unií, tak s Českou republikou. Hlavní část práce se zabývá exportními příležitostmi na trhu Turecka. Zároveň jsou k dispozici příklady úspěšných českých firem, které mají s tureckým trhem své zkušenosti. Poslední kapitola se zaměřuje na určení specifik a odlišností daného teritoria spolu s doporučeními a radami. Tato diplomová práce by měla sloužit jako cenná příručka pro potenciální české exportéry.
Pronikání vybrané transnacionální korporace na evropský trh a navazující optimalizační procesy
Straka, Matej ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Mannová, Martina (referee)
Práce popisuje proces ve kterém americký výrobce kolejních vozidelk vstupuje na evropský trh. Zabývá se první fází, tj. realizací investic a výběrem konkrétní formy vstupu. Ve druhé části popisuje procesy, které nasledovaly po samotném vstupu a měly za cíl optimalizovat provozy na evropském kontinentu.
Trh práce a rovné příležitosti - vybrané příklady zemí EU
Broulíková, Senta ; Abrhám, Josef (advisor) ; Zabloudil, Radek (referee)
Diplomová práce pojednává o politice rovných příležitostí, situaci trhu práce a postavení žen v rozhodovacích procesech na úrovni Evropské unie. Hodnotí legislativní a nelegislativní nástroje v této oblasti a budoucnost rovných příležitostí. Zaměřuje se také na hodnocení rovných příležitostí v České republice, Švédsku a Rumunsku. Podává rovněž příklady good practices mezinárodních a českých firem.
Využití marketingových nástrojů ve firmě zabývající se vývojem a distribucí informačního systému
Medřický, Petr ; Koudelka, Jan (advisor) ; Šídlo, Michal (referee)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingových a komunikačních nástrojů, které je možné využít pro začínající firmu v odvětví IS. V první části práce pojednává o typech informačních systémů. V následujících kapitolách je práce zaměřena na postup aktivit, které by měla provést každá firm a před vstupem na trh, tj. analýzu podniku, analýzu okolí a definování marketingové strategie. Další část se věnuje praktickým otázkám tvorby značky, loga, firemního webu a dalších složek jednotného firem ního designu. V závěrečné, nejobsáhlejší části jsou navrženy konkrétní prostředky, které by měly pomoci zviditelnit firmu a její produkty na trhu informačních systémů. Položky jsou vybrány s ohledem na nenákladné využití a u každé je i nástin finanční nákladnosti.
Postavení společnosti Pivovary Staropramen a.s. na trhu piva
Bolečková, Lenka ; Grünwald, Rolf (advisor) ; Korbová, Radana (referee)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením finančního zdraví společnosti Pivovary Staropramen a.s. pomocí finanční analýzy. V rámci práce je provedena horizonatální a vertikální analýza účetních výkazů, analýza poměrových ukazatelů a pomocí bonitních modelů je určeno finanční zdraví podniku. Práce dále sleduje celkový vývoj trhu piva v ČR a postvení sledované společnosti na daném trhu.Zvláštní kapitolu tvoří popis historie společnosti od jejího založení až do současnosti.
Vzťah klientov a poskytovateľov bankových produktov v ČR
Boháčová, Anita ; Štěpánek, Pavel (advisor) ; Císař, Jan (referee)
Diplomová práca ČR hodnotí situáciu na českom bankovom trhu a reaguje na súčasné otázky týkajúce sa bankového sektoru. Práca vnáša pohľad na problematiku ochrany bankového klienta a na reguláciu bankového trhu. Taktiež hodnotí jednotlivé prístupy k potrebnosti regulatívnych zásahov na trhu bankových produktov a porovnáva argumentácie jednotlivých názorových strán. Posledná časť práce analyzuje hlavné ukazovatele bankového sektoru a v rámci medzinárodného porovnania cien bankových produktov hodnotí pozíciu ČR.

National Repository of Grey Literature : 658 records found   beginprevious620 - 629nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.