Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí59 - 68další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Havlíčkův Brod - Humpolec
Turoň, Martin ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce se zabývá zvýšením traťové rychlosti v úseku Havlíčkův Brod – Humpolec. Zvýšení rychlosti je navrhováno při zachování stávajících geometrických parametrů koleje, které splňují mezní hodnoty normy ČSN 73 6360-1. Ve vybraných místech (v místech lokálního snížení rychlosti) je navrhována úprava geometrických parametrů koleje. Navrhované úpravy jsou voleny tak, aby nevyvolaly výrazné zásahy do tělesa tratě. Zvýšení rychlosti je posuzované také s ohledem na kolejová rozvětvení a železniční přejezdy, které jsou významným faktorem ovlivňujícím traťovou rychlost. Práce se zabývá návrhem možností řešení zrušení omezení rychlosti na stávajících přejezdech.
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 17,000 a km 19,950 včetně návrhu technologie prací
Kulich, Pavel ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí železničního svršku a úpravou geometrických parametrů koleje na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Při návrhu je brán zřetel především na stávající objekty tratě, a to přejezdy, propustky, zastávky, mostní objekty apod. Součástí práce je také návrh obnovy odvodnění tratě a technologie prací. Veškeré úpravy jsou v souladu s platnými právními předpisy.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Křenovice - Nezamyslice
Bombera, Jan ; Kroupa, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možností zvýšení traťové rychlosti v úseku Křenovice horní nádraží – Nezamyslice tratě č. 315A. Zvýšení rychlosti je prověřováno ve dvou krocích – se současnými geometrickými parametry koleje a se změnou některých z hodnot geometrických parametrů koleje, ale vždy tak, aby byly dodrženy mezní normové a předpisové hodnoty. Nová rychlost je stanovena jak pro konvenční vozidla, tak pro vozidla, která jsou schopna využít nedostatku převýšení I > 100 mm. Při zvyšování rychlosti se bere ohled na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel apod., respektive jsou navržena opatření při změně těchto objektů.
Rekonstrukce železniční tratě Stará Paka - Trutnov v km 118,9-121,6 včetně technologie prací
Maixner, Pavel ; Motl, Daniel (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je rekonstrukce jednokolejné železniční trati Stará Paka – Trutnov v km 118,9-121,6. Úkolem je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a vhodnou skladbu železničního svršku. Při rekonstrukci je nutné řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce je potřeba navrhnout obnovu odvodnění tratě a technologii práce.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0
Řehůřek, Tomáš ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh úpravy geometrických parametrů koleje a návrh rekonstrukce železničního svršku v úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0. Úsek začíná napojením na výhybku v železniční stanici Kunovice a končí v železniční stanici Uherské Hradiště. Součástí bakalářské práce je tedy i rekonstrukce kunovického zhlaví stanice Uherské Hradiště. Obsahem bakalářské práce je i návrh obnovy odvodnění tratě. Úkolem je také zvážit možnost zvýšení rychlosti v daném úseku. V rámci práce je také vypracován návrh technologie práce pro rekonstrukci a výkaz výměr.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Týniště nad Orlicí - Choceň
Hlávka, Miloslav ; Šiške, Vladimír (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi zvýšení traťové rychlosti v úseku Týniště nad Orlicí – Choceň. Navrhované zvýšení rychlosti je posuzováno ve čtyřech variantách. Jedna varianta nezahrnuje změnu geometrických parametrů koleje. Zbylé tři varianty zahrnují změnu geometrických parametrů koleje. U všech variant je také posuzováno omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Hradčovice - Luhačovice
Bětík, Václav ; Ing.Miroslav Hoza (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem této práce je prověřit možnost zvýšení traťové rychlosti pro traťový úsek Hradčovice - Újezdec u Luhačovic a v navazujícím úseku Újezdec u Luhačovic - Luhačovice. Zvýšení rychlosti je posuzováno pro stávající geometrické parametry koleje i pro geometrické parametry koleje s navrhovanými změnami, které však nesmí výrazněji zasahovat do tělesa tratě. V místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení apod. je brán ohled na omezení rychlosti, popř. budou navrženy změny i těchto objektů.
Zvýšení traťové rychlosti v úseku Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice
Grenar, Filip ; Kroupa, Jan (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout zvýšení traťové rychlosti v úseku Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice. Zvýšení rychlosti je posuzováno se současnými geometrickými parametry koleje, dále s navrhovanými změnami geometrických parametrů koleje, které nevyvolají výrazné zásahy do tělesa tratě. Je brán ohled na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, poloh návěstidel atd.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Tábor-Milevsko
Křemen, Tomáš ; Trejtnar, Radek (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá prověřením možnosti zvýšení rychlosti pro traťový úsek Tábor - Milevsko. Zvýšení rychlosti je posuzováno s návazností na výhledový grafikon vlakové dopravy. Finální řešení je navrženo s co největší efektivitou vynaložení finančních prostředků. Přihlídnuto je k omezením rychlostí v místech železničních přejezdů, poloh návěstí apod.
Optimalizace poloh železničních zastávek v úseku Znojmo-Okříšky
Kubina, Jiří ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Optimalizace poloh železničních zastávek v úseku Znojmo-Okříšky“ se zabývá posouzením stávajícího stavu umístění železničních zastávek a železničních stanic ve zmíněném traťovém úseku z hlediska docházkové vzdálenosti k zastavěnému území obcí. Jsou-li docházkové vzdálenosti neuspokojující, nabízí práce řešení v podobě přeložení železniční zastávky do vhodnější polohy nebo vybudování nové zastávky podle platných zákonů a norem. Dále práce navrhuje přístupové komunikace k přeloženým nebo nově zbudovaným zastávkám. Práce předkládá konstrukční řešení nově budovaných zastávek. Práce se rovněž zabývá stávajícím obsloužením obcí linkovou autobusovou dopravou a zohledňuje ho při rozhodování. V práci jsou uvažovány pouze drobné úpravy geometrické polohy koleje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí59 - 68další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.