Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 529 záznamů.  začátekpředchozí528 - 529  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing na pomezí mezinárodního podnikání a informačních technologií
Jurčík, Michal ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent) ; Jindra, Jiří (oponent) ; Kováč, Michal (oponent)
Informační technologie umožnily standardizovat značnou část marketingových informací pomocí digitalizace. Tím, že se tyto informace standardizují, usnadňuje se také standardizace práce s nimi v konkrétních částech hodnotového řetězce podniku. V práci je navrženo vymezení čtyř specifických oblastí využívání informačních technologií v marketingu: e-commerce, dodavatelské řetězce s informačními technologiemi, marketingové databáze a informační systémy v podniku, digitální televizní a rozhlasové vysílání. Hlavním cílem práce je ověřit hypotézu o této klasifikaci oblastí aplikování informačních technologií. Dalším cílem je analyzovat tyto oblasti z hlediska mezinárodního marketingu a charakterizovat, jak konkrétně informační technologie ovlivňují v těchto oblastech podnikání.
Přijímače GPS a jejich možnosti využití v ekonomické sféře
Cajthaml, Jaroslav ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Pokorný, Pavel (oponent)
Zmapování vývoje GPS, součaný stav využití této technologie obecně a v rámci IS orgnizací. Řešení zaměřeno na oblast komerčního pojišťovnictví, zvláště sjednávání a likvidace majetkových škod na stavbách a automobilech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 529 záznamů.   začátekpředchozí528 - 529  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.